خورشید




یه کلاسی ثبت نام کردم، اکثر کسایی  که میان میگن اومدیم مدرکشو بگیریم از ایران بریم :|
دوره قبلی امروز امتحان داشتن ، استادمون میگفت اینا همه میخوان برن از ایران!

دو نفر از کساییم که میان بازنشسته ان، یکیشون خودش ماهی 3تومن حقوق میگیره، خانومش هم شاغله، بعد میگه حقوقمون کافی نیست، میخوام یاد بگیرم برم پیش داداشم کانادا با هم اونجا کار کنیم :|

امروز بالاخره درسای دانشگاه به یه دردی خوردن و چیزایی که میگفتن رو بلد بودم و حتی به بقیه هم یاد میدادم.
توو دانشگاه به بچه هایی که دوره های فنی رفته بودن غبطه میخوردم امروز یکم اعتماد به نفسم بالاتر رفت!

تنها مشکلی که هست اینه که یکی از همکلاسیا متأسفانه خونشون نزدیک خونه ماست و مجبورم موقع برگشت تحملش کنم از بس حرف میزنه :| یکی دو روزه با ماشین میرم و با خودم میارمش، توو فکرم چند روز دیگه که با ماشین نرفتم چجوری بپیچونمش!



هـیوا لایک ۴

نظرات  (۶)

mehraban 75

فتوولتائیک که سخت تر شد😂😂

😅😅😅

🌷🌷

mehraban 75

چه کلاس متفاوتی تا حالا نشنیده بودم

اسمش طراحی سیستم های فتوولتائیک بود در واقع

mehraban 75

کلاس زبان بوده؟

نه

کلاس طراحی سلول خورشیدی بود 

بی پلاک ...
خیلی بده ادم هم مسیر و پر حرف من یکی از تجربه های مزخرف و تلخ زندگیم هم مسیری با یک ادم پر حرف بوده :/ 
به حدی که چندین بار گریه شدم از بس عصبی شده بودم از خودش و حرفاش 

اگه صرفا طرف پر حرف باشه باز میشه تحملش کرد

ینی طرف یه چرت و پرتایی میگفتا! مدعی بود توو یه زمینه ای تدریس کرده بعد میخواست همون کارو انجام بده زیرش زاییده بود :|

کاکتوس :)
سه تومن کمه 😮😮
عجبا 

البته خب یه جفت بچه دوقلو هم دارن اما خب بازم فک کنم حداقل دریافتی خودش و همسرش 5تومن باشه به نظرم

خوش اومدید

جناب منزوی
خودش ۳ تومن خانمش شاغله ؟ :/
خدایا شکرت.
ان شاءالله مشکلت حل شه :)

برام خیلی جالب بود.

طرف با 1200 داره زندگیشو میچرخونه با چندتا بچه و اجاره خونه :|
ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان