عقاید یک احمق!

 

 

 

میگه که به نظر من حضرت محمد(ص) یه آدم خیلی باهوش بوده، قرآن رو خودش نوشته.

میگم بابا قرآن کلی معجزه علمی داره داخلش که اون زمان گفته شده و دانشمندا الآن دارن بهشون میرسن و چندتا مثال براش میزنم.

میگه اون موقع اصلا ممکنه ماهواره و اینا هم به فضا فرستاده باشن اما یه اتفاقی افتاده و کل علم اون زمان از بین رفته و ما الآن داریم کم کم به اونا میرسیم :|

همین آدم ده روز اول ماه رمضون مدام به ما میگفت چرا روزه میگیرید ؟ :|

دیروزم میگه با این اوضاع من دو هفته به خدا مهلت میدم یه امام بفرسته وگرنه کلا کافر میشم :| :))
  

باورتون میشه اینا افکار و عقاید یه آدم تحصیل کرده این مملکت باشه ؟ 

همچین همکارای گلی داریم ما :)) 

 

 

هـیوا لایک ۱۱

نظرات  (۷)

.

سلام و درود هیوای گرامی 

 

میتونم خواهش کنم ک دوتا از اون علوم کشف نشده قران رو بنویسی و بر علم من بیافزایی (خدای یزرگ هماره یارت باشد) و اسم دانشمندانی ک ادعای اثبات اون علوم رو کردن هم برام جالبه !

کدوم تفسیر قران رو تموم کردی ؟

درمورد قران صنعا چیزی خوندی ؟

درمورد نقدهای قران چی ؟

امیدوارم ک موجب سوء برداشت و اشتباه از سوالات مطرح کرده ام نشی !

نمازه و روزتون هم قبول درگاه باری تعالی

درپناه حق باشی 

سلام

شما که بلاگ دارید و از بلاگتون اومدید اینجا بهتر بود آدرس میذاشتید با هم یکم تبادل اطلاعات میکردیم :)
 من حرفی در مورد علوم جدید نزدم و گفتم معجزه های علمی! و اینکه اگه شما گوگل کنید کلی مطلب در این مورد پیدا میکنید.
من نه تفسیر قرآنی رو تموم کردم و نه در مورد قرآن صنعا چیزی میدونم و نه در مورد نقدهای قرآن چیزی خوندم :|
ممنونم

بهامین ツ

بحث کردن باچنین افرادی بی نتیجه اس

چون منطقی از حرفا و باورهاشون ندارن

واقعا همینطوره

خودشونم نمیدونن با خودشون چند چندن:|

soolin :)

اهااان پس شردع کننده اش اونا بودن و چقدر زشت که ادم به دیگرانی کاری داشته بلشه....این جماعت کی میخوات بفهمن دخالت نکنن!!!

نه بابا

من کلا از حوصلم خارجه بحث کردن به همچین آدمایی ، چون آب توو هاون کوبیدنه
جالبیش اینه که عموما هم مدعی هستن ما به اعتقادات بقیه احترام میذاریم و این حرفا :|

سوته دلان

سلام و آرزوی قبولی طاعات

حالا بذارین زلزله بیاد، اولین اسمی که میاره اسم خدا و پیغمبره! یه همچین تحصیل کرده‌های لائیک و آتئیسمی داریم ما...!

اصلا بحث نباید کرد؛

میگن«البینه علی المدعی» یعنی کسی که ادعا می‌کنه باید دلیل بیاره نه ما برای اثبات عقایدمون!

 

سلام، ممنون، همچنین

دقیقا:))
ولی خب اعمال و رفتار خیلیا باعث تغییر و تضعیف عقاید مردم شده 

یه دختر

بعضیا مثل ایشون همه چی رو دودوتا چار تایی میبینن و به معجزه اعتقادی ندارن . البته بعضیام از اون طرف بوم میفتن و همه چی رو بدون تامل و بی چون و چرا قبول میکنن !!

البته خدا مهربون تر از این حرفاس نسبت به ما بنده ها :)

نماز و روزتون قبول باشه *~>

کسی که خواب هست رو میشه بیدار کرد اما کسی که خودش رو زده به خواب نه!

البته رفتارهای یه سری آدم که با اسم اسلام خیلی کارها کردن که باعث ضعف در اعتقادات مردم شده هم بی تاثیر نیست.
قطعا همینطوره
همچنین 
صفحه رو باید کج کنم گل رو صاف ببینم :))

ماهور بانو

من که وارد بحث با این افراد نمیشم.. چون نه اونا قانع میشن نه من😁

دقیقا!

میخ توو سنگ کوبیدنه!

soolin :)

اره بخاطر اینکه ما با اینکه زاده ی کشور مسلمان هستیم ولی به بدترین شکل ممکن،اعتقادات رو بهمون یاد دادن....عجیب نیست برام...کیپ کالم جناب هیوا....🙏🏻🤦‍♀️🤷‍♀️

میدونم خودتون میدونید اما توصیه میکنیم درمورد عقاید با کسی صحبت کنید که هم سو با شما باشه وگرنه کاملا بی فایده اس و دلیلشم تو جمله ی اولم گفتم.

سلام

اتفاقا اصلا علاقه ای به بحث کردن با کسی ندارم، ولی خب توو شرکت چون من و چند نفر دیگه روزه میگیریم و نماز میخونیم ، هر موقع میبینن که مثلا دارم نماز میخونم شروع میکنن:|

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان