کرونا نگیریم صلوات

 

 

 یه همکار داریم هر موقع میخواد غذا بخوره حتما باید یه نوشیدنی یا سالاد باهاش بخوره. هر موقع هم میخاد نوشابه ای چیزی بگیره برای منم میگیره و با کلی اصرار ناچارا قبول میکنم.

مثلا وقتی سالاد داره صدا میزنه هیوا سالاد میخوری ؟ و بعد از گفتن نه و تشکر کردن من، یه ظرف بر میداره و برام میریزه. یا وقتی یه قوطی نوشابه داره لیوانه منو بر میداره و به زور برام نوشابه میریزه.

از وقتی که دکتر بهم گفته مواظب قندت باش مراعات میکنم ولی خب این همکار گرامی نمیذاره و منم که عاشق نوشابه ام و نمیشه کاریش کرد :دی

حالا همه اینا به کنار، اون روز داشت با ناهارش زیتون میخورد و دیدم که با دست بر میداره و میخوره، نصف زیتوناش مونده بود و دید من تازه شروع کردم به خوردن ناهار اومد ظرف زیتونشو خالی کرد کنار بشقاب ناهارم :| منم موندم چیکار کنم :| :)) 

البته این بنده خدا اون اوایل کرونا خیلی ترسیده بود و خیلی مراعات می کرد اما از وقتی با یه بنده خدای دیگه ای دوست شده توو شرکت مراعات میکنه ولی بیرون شرکت به گشت و گذار و عشق و صفا می پردازه!

خلاصه  از روز چهارشنبه دارم چک میکنم که خدایی نکرده اون چیزیش نشده باشه که منم چیزیم بشه :(

 

 

+ اینکه پستها لایک میشن اما کسی کامنت نمیذاره ینی لطف دارید و پستها رو میخونید، میشه لطف کنید و روشن بشید ؟ 

 

هـیوا لایک ۲۵

نظرات  (۱۷)

خزان

لی لی که کلا هولیه...باید هل بدی تا یه حرکت کوچیک بزنه😁

من در عجبم از این":دی"

که سالهاست میخونمش دونقطه دی اما میبینمش شبیه یه ادم که نیشش تا بناگوش بازه😂😁

یه هول میدی یه استارت میخوره یکم میره جلو خاموش میشه باز :))

من عاشق" :دی" هستم :دی

بهامین ツ

بیاد خودم افتادم که همیشه یه چاشنی باید کنار غذا باشه والا نمی تونم  غذا بخورم^.^

 

+ان شالله که چیزی نیست اما خب بخاطر کرونا باید خیلی مراقب بود

پس شمام اینطوری هستید


+خداروشکر بخیر گذشت و یه داستان جدید پیش اومده :دی

خزان

تو هم مثه لی لی نیاز به هل دادن داری تا هندل بزنی نه؟😂😂😁😁

خدایی دلم خوشه الکی میام سمت وبلاگ....دم نگین گرم باز حداقل اون تند تند اپ میکنه😁

راستش زیاد حال و حوصله نت رو ندارم

کلی بلاگ نخونده و کلی مطلب که میاد توو ذهن و پست نمیشن 
حالا بذار ببینیم لی لی روشن میشه یا نه :دی
نگین خانم ماشالله سنگرو حفظ کرده:دی

.مزگت .

برادر گرام!

رفته بود فوتبال!

بقیه هنوز نگرفتن.

خداروشکر که شمام خفیف گرفتید

ان شاءالله دور باشه از خانوادتون این مریضی کوفتی :| 
🌷🌷🌷

.مزگت .

ما خفیف گرفتیم.

همه علائم رو داشت اما بیشتر از 10 روز طول نکشید

خداروشکر که خوب شدید

فقط شما گرفته بودید توو خانواده ؟
فهمیدید از کجا گرفته بودید؟

.مزگت .

این مسائل حقیقتا رودربایستی نداره.

محکم وایسید و یه بار برخورد کنید.

من که این همه محکم بودم و روش خودمو داشتم، کرونا بازم بهم نفوذ کرد.

جدی ؟

الآن خوبید ؟ 
بیمارستان بودید یا خونه ؟

خزان

بنظرم این قضیه دیگه شوخی بردار نیست.من از وقتی بچه دار شدم همیشه پاییز و زمستون استرس مریض شدن دخترمو داشتم.اولا نمیگفتم و قشنگ ۶ماهه دوم ۸-۹باری مجبور میشدم ببرمش دکتر....دیگه امسال که انفولانزای خیلی بدی از پسرعمش گرفت رسما اعلام کردم دیگه پاییز و زمستون کسی یسنا رو نبوسه لطفا.وقتیم که کرونا شیوع پیدا کرد به خودش اموزش دادم که غیر من هیچکس حق نداره بوسش کنه و راحت شدم.هرکی سمتش میره میگه بوس ممنون(یعنی ممنوع)

تو هم بنظرم جدی یا اگه شرایطش نیس یکم با لحن شوخ بگو نمیخورم کرونا خیلی جدیه.یا مثلا رفتم دکتر و گفته قند برات مضره.هنوز خیلی واسه این مشکلات جوونی....بعدم اگه اینا جواب نمیده هروقت هرچیزی که نمیخوایو بهت داد مودبانه قبول کن اما نخورش...چندبار ببینه دست نزدی دیگه بهت تعارف نمیکنه

خشم خزااان :دی

کار خوبی کردی ولی خودتم لطفا نبوسش :| :دی
دلم نمیاد ناراحتش کنم ولی خب دیگه یکم با ماسک زدن و اینجور کارا دارم نشون میدم که من میخوام بیشتر مراعات کنم.


soolin :)

سلام.باب شده که فقط لایک کنن و کامنت نذارن.حتی از زمانیکه من لایک رو برداشتم،دیگه خیلییی کم پیش میاد کسی کامنت بداره!!!خیلی واقعا عجیبه!!!

بنظرم کرونا شوخی و رودربایستی نداره و باید صراحتا بگید دوست ندارید میل کنید و لطفا از این به بعد بگید.شاید خود همکارتونم،کمی دست لز این بی توجهی برداره.

برای نوشابه هم که دیگه همه دوست دارن ولی برای ادم سالمش هم خوب نیست واقعا.دوغ رو جایگزینش کنید که بهتره.

سلام

خانم دکتر چه دل پری دارید شما :دی
بنده خدا از این کارا نمیکردا، این سری زیتونا رو که ریخت کنار بشقابم هنگ کردم دیگه :|:))
دوغ رو زیاد نمیپسندم راستش، چیزای شیرین رو بیشتر می پسندم با غذا بخورم😕
🌷🌷

فاطمه ‌‌‌‌

به نظرم دیگه تو همچین شرایطی باید یه جوری ایشونو قانع کرد اینقد محبت نکنه :/

 

ببخشید خاموش بودیم :)

آره دیگه، جدیدا اوضاع وخیمه 😕


لطف دارید شما 🌷🌷🌷🌷

Reyhane R .

سلام علیکم.😊

انشاءالله که نمیگیرید.😊

ببخشید که  ما میاییم بی سروصدا میخونیم میریم.

سلام🌷🌷

ان شاءالله :دی
ممنون که وقت میذارید و میخونید🌷🌷🌷🌷

tiara .n

اینا اصولا یه خواهر زن دارن که رو دستشون مونده پسر مجرد خوب میبینن میخوان غالبش کنن بهش.شما یه حلقه بندازین از فردا جواب سلامتونم نمیده راحت میشین😂

نه بابا، هم سن خودمه و مجرده ، چون با هم خیلی راحتیم همچین داستانایی داریم 

کی به ما نگاه میکنه عاخه خانم دکتر ؟ :))

بهـ نام

ایشالله که چیزیت نشه :))

ایشالله ایشالله

🌷🌷

گربه ...

سلام:)

چرا یه بار مستقیما راجع به مشکلتون باهاش صحبت نمی کنین؟ احتمالا با شما خیلی حس نزدیکی داره:| اینکه با خودش صحبت بکنین هم باعث میشه خودتون از نگرانی خلاص شین، هم همکارتون وقتی متوجه شد کمتر شرمنده بشه.

سلام 

خوش اومدید 🌷🌷
زیاد بهش میگم بابا نمیخورم ولی خب خیلی اصرار میکنه، البته این سری اینجوری شدا همیشه مراعات میکنه توو این زمینه 

ناشناس

معذوریت داریم برای روشن شدن:)

ای بابا

معذوریت چرا؟
شما حتما آشنا هستید بیاید آشناتر بشیم  معاشرت کنیم با هم :دی

🌷🌷

آقای سر به‍ راه

منم داداشام کورونا گرفت، الان یه ماهه ندیدمش

 

خط آخر:)

جدی؟ 

خوبه ان شاءالله الآن ؟

مرسی که وقت میذاری و میخونی🌷🌷


ماهور بانو

خدا از این دوستای شکمو و خوش اشتها نصیب کنه 😄

شما هم که شکمو 🤣

 

خوبه که فهمیدی بیرون رعایت نمیکنه پس تو بیشتر رعایت کن😊

انصافا خیلی خوبه داشتنشون :دی

نه والا من شکمو نیستم ولی خب از سالاد اندونزی و نوشابه نمیشه گذشت :دی

قبلنا بچه خوبی بوداا اما از این جنس مخالف :))

Hdn

چه دوست خوبی ...

ولی خوب حق با شماست که تو این شرایط کرونا، حساسیت به خرج بدین ...

 

++ان شالله که چیزی نمیشه ...

مراقب خودتون باشید 

داشتن همچین همکارایی باعث میشه آدم توو محل کار احساس بهتری داشته باشه واقعا

من خیلی بیشتر دارم مراعات میکنم با این آمارای جدیدی که داره در میاد.

++ان شاءالله 
ممنون🌷🌷

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان