سالگرد

   

   

چند سالی بود که دقیقا روز تولدم تصادف میکردم :| یه سال یه تریلی توو مسیر پرسمون کرد، یه سال هم یکی از پشت زد داغونمون کرد.

یکی دو سالی بود که خداروشکر اتفاقی نیوفتاده بود تا همین دو هفته پیش!

ما کلا 5شنبه ها تعطیلیم اما دو هفته پیش یه پروژه فورس پیش اومده بود و ناچاراَ اومدم سرکار.

 

موقع برگشت، دقیقا توو ترافیک پل فردیس بودم که یکی از پشت زد بهم و گازشو گرفت رفت!

حالا ترافیکم بو دو لعنتی هی داشت لایی میکشید و میرفت ولی خب خداروشکر جلوش بسته شد و گرفتیمش.

بعد از اینکه زده بود به من گلگیرش زده بود بیرون و از کنار هر ماشینی رد شده بود یه خطی چیزی انداخته بود روشون!

خلاصه که اینم شد تصادف امسالمون! به قول داداشم امسال یکم زودتر تصادفو داشتیم :))

  

القصه که امروز اولین روز  29 سالگیه...

  

   

+ سه هفته پیش جمعه شب از شرکت بهم زنگ زدن که حالت خوبه ؟ کرونا نداری ؟ :| :)) گفتم نه مگه کسی گرفته ؟ گفتن آره فلانی گرفته! تو هم چون مدام باهاش در ارتباط بودی فعلا نمیخاد بیای سرکار تا ببینیم جواب تستش چی میشه! 

جواب تستش مثبت شد و منم تا وسط هفته موندم خونه و جایی نرفتم تا اینکه گفتن آقا پاشو بیا سرکار :))

 الآن سه هفته گذشته و این سری هم جان سالم به در بردیم از کرونا :دی

 

 

هـیوا لایک ۱۱

نظرات  (۱۱)

ماهور بانو

تولدت مبارک مهندس با تاخیر

خدا چقدر دوستتون داره که ختم بخیر شده هم کرونا هم تصادف😊

ممنون💐💐

بله خداروشکر💐💐

خزان

خب خوندم.الان دیگه مطمئنم با مسافت مشکل نداری:))

اقا بیا و این رفیق مارو بگیر.خیلی ماهه والا:))

عکس پرسنلیشو بفرستم برات؟:))

مسافته خب بستگی داره دیگه که طرف کی باشه 

پرسنلی :)))

خزان

تعبیرش اینه که من خودم برات استین بالا بزنم.یه رفیق خوبم دارم اسمش منیره است.همسن خودتم هست.خانوم و با وقار.اگه مشکل مسافت نداری ایشالا خوابتو به حقیقت بدل کنیم و بیارمش کرج:))

چطور تو سن 29سالگی!!!!هنوز عاشق نشدی؟:|

به شعورم توهین نکن لطفا:دی

:)))))))

راستش هرچی تعریف کنی بیشتر مشکوک میشم :)))
من از بچگیم! از هرکی خوشم اومده و توو ذهنم آینده رو تصور کردم به یک ماه نکشیده طرف ازدواج کرده :|
پست نیوتن و چندتا پست رمزی بعدش رو بخون ، رمزو برات میفرستم

خزان

ازونجا که پست ام رو نفهمیدی یعنی یا کلا هیچی از عشق و عاشقی نمیفهمی که شیکست عشقی نخوردی...یا این لاوی (in love) که شیکست عشقی نخوردی😁ولی اگه این لاوی سوال اینه چرا نیمیگیریش؟😁

فوضولم خودتی😁

در کل میخواستی بگی هیچی حالیت نیست دیگه :)))

کیو بگیرم ؟ :)))))
ببین پری روز یه خواب بدی دیدماا :|
خواب دیدم برام عروسی گرفته بودن اما اصن نمیدونستم عروس کیه :| بعد در حین عروسی هم حتی طرفو ندیدم ، بعد از اینکه همه رفتن منتظر بودم بیاد بهش بگم آخه کم عقل منو ندیده و نشناخته چجوری زن من شدی ؟ :|
دیگه از خواب بیدار شدم اما تا نیم ساعت همش اعصابم خورد بود :|

تیا

اولا تولدت با کلی تاخیر مبارک🌼💐

دوما فک میکنم این حسو نهادینه کردی که حتما توو یه روز خاص تصادف میکنی و کائنات همون چیزی که باور داریو بهت نشون میده. ایشالا اگه این باورو عوض کنی دیگه این اتفاق نمی افته. 

پ.ن: خیلی وقت بود کامنت نداده بودم تو وبلاگ😁

خوش اومدی

ممنونم ممنونم🌷🌷
چرا کائنات وقتی پولی چیزی میخایم اینقد مصر نیستن که اوکی کنن برامون ؟؟؟ :))
اتفاقا چند سالی هست کلا به این موضوع فکر نمیکردم امسالم داداشم بهم گفت که زودتر اتفاق افتاده!
+این افتخار نصیب ما شده :دی
🌷🌷

خزان

مردن که بد نیست.دیگه دور از جون نداره😂😂😂😂

من نمیدونم چرا پسرا همیشه اصرار دارن سنشونو بیشتر بگن.تو الان ۲۸سال و چند روزته نه ۲۹ سال...من اصلا دلم نمیخواد فک کنم دارم۲۷ساله میشم چه برسه به ۲۸سااااال😐😐😐

-_- -______-

آقا گفتم شروع 29 سالگی نگفتم 29 سالمه که :|
پیر شدی خزان خانم پیییر :دی

خزان

خب پس سرنوشتت خیلی تراژدیه....فک کن اخرم روز تولدت و مرگت مصادف بشه....خیلی باحاله من خیلی دوس دارم اینجوری بشم😂😁😁

تولدت مبارک....

تو مگه ۷۲ای نبودی؟اگه۲۹سالته که میشی۷۰!

 

یه دور از جونی چیزیم میگفتی بد نبودا :| :))

ممنونم ممنونم🌷🌷🌷
نه 71 اییم :دی
رفتم توو 29 سالگی تازه 

احسان ‍‍

البته کلا این جان سالم بردن‌ها تو خون همۀ ایرانی‌های اصیل هست :)

اسم جان سخت واقعا برازندمونه :| :دی

🌷🌷

هیوا جعفری

تبریک می گم امیدوارم به آرزوهاتون برسید 

بیشتر مراقب خودتون باشید :)

ممنون🌷🌷 همچنین

🌷🌷

آقای سر به‍ راه

عجب فیلم کبرا 11 بوده و اون طرف با خسارتها دهنش صافه

 

 

کار یا کرونا مسئله اینست:)

کلا دو تا ماشین موندیم 

بقیه رفتن 
ماشین من داغون شده بود بقیه خط و خش افتاده بود روو ماشیناشون

مسلما باید کار کرد ;)

فاطمه ‌‌‌‌

تولدتون مبارک باشه :)

تلقین نکنید که روز تولدتون تصادف می‌کنین :))

ممنون 🌷🌷

امسال اینقدر یه بنده خدایی بهم تلقین کرد که با ترس و لرز رانندگی میکردم :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان