کانال ؟

    

  

تلگرامم شده کلی کانال شخصی از بلاگرا!

اون روز یکی از کانالا پست جدید گذاشت و وقتی خوندم با خودم گفتم که مگه این بنده خدا قرار بود بره دکتر؟ بعد دیدم با یه نفر دیگه اشتباه گرفتم

قبلا هر سری که پنل بلاگ رو باز میکردم چندتا ستاره روشن بود اما الآن دیگه خیلی کم پیش میاد کسی چراغ بلاگش روشن بشه

منم راستش رفتم توو فکر که کانال بزم!

 

اگر هستید لطفا اعلام کنید که بزنم و لینک رو براتون بفرستم

 

کانال بزنم، ممبر شدن بلدید ؟ :)))

  

  

  

هـیوا لایک ۴

نظرات  (۲۲)

سویل :)

کلا اینجا رو بیشتر دوس دارم...

ولی اگه کانال دارید منم بدم نمیاد داشته باشمش

خوش اومدید🌷🌷 
آره خب هیچ جا وبلاگ نمیشه اما خب ...
براتون میفرستم لینک رو 🌷🌷

لیمو لیمو

منم هستم

لینکو میفرستم براتون حتمااا🌷🙏🙏

ن. ..

درسته کمتر از قبل میام وبلاگ

ولی از سه تا کانالی که بچه های اینجا بهم گفتن فقط یکیو اونم هر چند روز یبار می خونم

چون خیلی اهل تلگرام نیستم و تازه اون فیلترشکن هم هست

با این حال نمی تونم تو کانال ها اد بشم و خودتون باید ادم کنید اینم چون تلگرامم خطا میده هست

برای اینم یا باید یوزر بدم یا شماره آره؟

 

 

سلام

سال نوتون مبارک باشه🌷🌷
ببخشید اگه سخته 
دوست ندارم دوستان اذیت بشن یه موقع
ولی خب به لطف پروکسی ها الآن دیگه خیلی راحت تره دسترسی به تلگرام 
من لینک رو براتون میفرستم 

خزان
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اومدم عیدو تبریک بگم چشمم خورد ** **** *** ****** 

** *** ***************

***** ***** **** * **** ******* * ****** ***** *******

خلاصه عیدت مبارک......😁😁😁🤣

 

ممنونم 🌷🌷🌱

عید شمام مبارک

آره دقیقا ولی اونی که گفتی فکر نکنم باشه :| :))
چه گیری افتادیما :|

Me

منو که ادد کنید خودتون

ولی خدایی اینجا نوشتن یه چیز دیگه ست

اونجا هم خواننده هات چندتایی باشن خوبه

آره واقعا اینجا یه چیز دیگه اس

هنوزم دو دلم واقعا 

** دلژین **

منم میخواام

چشم حتما

فقط چجوری بهتون بدم لینک رو؟

AE

اگر منظور از آشنایی،  آشنایی در دنیای واقعی باشه خیلی بعید می‌دونم :) 

 

+ نوروز مبارک! ان شاءالله که سال خیلی خوبی داشته باشید:))

آهااان


پس شما صد در صد آشنایید :دی
میشه خواهش کنم معرفی کنید خودتونو ؟

+ ممنونم همچنین

مهرآ :)

تا زمانی که هر چی اونور گذاشتینو اینور کپی پیست کنید، از نظر من مسئله ای نداره. میمون و مبارک باشه:))))

مرسی که موافقت کردی :)))


.مزگت .

بلتیم! :)))

مرسی مرسی :دی

براتون لینک رو میفرستم🌷

AE

چقدر حیف که تصمیم گرفتید دیگه اینجا ننویسید و به تلگرام رو آوردید 

ولی برای تصمیم‌تون نهایت احترام رو دارم :) 

موفق باشید هر جا که هستید :)

سلام

اینجام هستم قطعا
ببینم اونور چجوریه 
ممنونم سلامت باشید
خیلی مشتاقم بدونم شما کی هستید ؟ 
حس میکنم آشنایید 🙄

^_^ khakestari

حتما چرا که نه :)

لینک رو به منم بدید

مرسی مرسی 🌷🌷

امیر +

کانال؟ 

خیر :) 

مرسی مرسی :دی

شارمین امیریان

کانال؟

بله حتما :)

ممنونم🌷🙏

براتون میفرستم لینک رو

mehraban 75

خواهش می کنم😄😄

سلامت باشید🌷🌷🙏

هوپ ...

سلام علیکم، بله ما هستیم

علیکم السلام 😅

ممنونم🌷

آلا (alileh)

بزارید 😍

ممنون ممنون 🌷🌷

Reyhane R

سلام.آخ جون!

بعله که بلدیم😅

سلام😅

سلامت باشید🌷

آقای سر به‍ راه

بزن فکر عضو نباش 

معمولا بیشتر کسایی میان کانالت که وبلاگ ندارن

 

صرفا جنبه فان داشت تو تیکه ممبر شدنه! 


خزان

اها اینم بگم....ممبر شدن کاری نداره ولی وصل شدن به قند شکن خیلی کار داره و بنظر من از حوصله جمع خارجه😁😁😁

 

 

 

 

 

من راستش برای استفاده از تلگرام فیل تر شکنم رو قطع میکنم و از پروکسی استفاده میکنم ! خیلی بهتره واقعا

خزان

منکه دقیقا نفهمیدم چی میگی(در این حد تلگرام نرفتم؛ از وقتی فیلتر شد!!)ولی بنظرم هرفضایی حال خودشو داره.وبلاگ کلا محیط مورد علاقه ی منه.میدونی؟بهش عادت کردم...یعنی کلا گاهی هفته ای چندبار تمومه پیجایی ک دارم و حتی میدونم شاید سالی یبار اپ کنند یا نکنن رو بر حسب عادت و از روی بیکاری یدور چک میکنم😑

شما خوبه از برنامه های شکننده استفاده میکنیاا 

آره خب وبلاگ یه چیز دیگه اس واقعا! خودمم خیلی دو دل بودم و هستم بابت زدن کانال 

Nelii 💉📚

حقیقتا منم داشتم فکر میکردم که کدوم بلاگری🤦🏻‍♀️

بزن، من پایم

الآن شما توو بلاگ منی دیگه :)) 

من همین بلاگرم :دی

mehraban 75

سلام.بله بلدیم.

اتفاقا من فکر کردم شما کلا رفتید از اینجا.

یه دفعه دیدم منو آنفالو کردید😄😂 و تایم طولانی پست نذاشتید فکر کردم کلا رفتید از اینجا.

سلام


اُف بر من که شما رو آنفالو کردم :))ببخشید ببخشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان