آزمایشات


6 7 سال پیش برای مشکلات خوابم رفتم دکتر و دکتر یه سری آزمایشات از قبیل آزمایش " ایذر " و "هپاتیت " و اینا برای تجویز کرد و منم انجام دادم و خداروشکر سالم بودم. فقط گفت زردی خونت(بیلی روبین)  بالاست یکم که اونم هیچ مشکلی نداره

چند وقت پیش یه آزمایش خون دادم و دیدم حالا که دارن خون میگیرن بذار بگم چندتا مورد دیگه هم به آزمایش خون اضافه کنن ، یه چک آپ کامل بشه تقریبا! به دکتر گفتم فلان چیزم بنویس میخوام ببینم خوب شدم یا نه.

جواب آزمایش رو که گرفتم دیدم نه همونجوریم اما خب چیز مهمی نیست اصلا. وقتی به یه ارگانی ارائه دادمش ، دکتر اونجا نمیدونم رفته بود اینترنت سرچ کرده بود چیکار کرده بود ، زیر آزمایشم نوشته بود " هایپر بیلی روبین" 

مکافاتی داشتم تا بهش حالی کنم بابا اینی که تو میگی اصن مشکلی نیست، نه درمانی داره نه چیزی کلا!

خلاصه رفتم پیش یه دکتر متخصص داخلی، اوشون که جواب آزمایش رو دیدم تشخیص دادن که " تالاسمی " دارم و یه آزمایش دیگه تجویز کرد که انجام بدم اما گفت این بیمارستان انجام نمیده برو فلان جا!

اون آزمایشم انجام دادم اما این سری بردمش پیش متخصص آنکولوژی.

متخصص که آزمایشات رو دید گفت اصن " تالاسمی نداری " کی گفته ؟ :|

سیگار یا قلیون میکشی که گفتم نه !

گفت غلظت خونت بالاست انگار.

یه آزمایش دیگه تجویز کرد و گفت این آزمایشو فقط فلان آزمایشگاه انجام میده برو اونجا.

اون آزمایشم باز انجام دادم و نتیجه این شد که اصلا غلظت خونم ندارم 

:|:|

هـیوا لایک ۵

نظرات  (۷)

mehraban 75

اوه اوه

چه قاراشمیشی😯

اصن یه وعضی بود :|

مستر وان
همین که یه بیماری براتون ایجاد نکردند،خودش جای شکر داره:دی

آره بخدا :))

رها حاجی
دکترای این دوره زمونه کارشون فق با ازمایش پیش میره :/ نمیتونن همینجوری تشخیص بدن:/

کاش لااقل با آزمایش بتونن تشخیص بدن:|

رنگارنگ :)
اهان
سلامت باشید ان شالله

ممنون

:گل

رنگارنگ :)
الان تکلیف چیه :|

هیچی دیگه

یه مقدار بیلی روبینم زیاده که چیز خاصی نیست

خوش اومدید

جناب منزوی
اکثر این آزمایشگاه ها خصوصی هستن و دکتری که معرفی میکنه یه پورسانتی میگیره

درسته ولی یکی دو تا از آزمایشها رو توو آزمایشگاه های شخصی انجام دادم، بقیه رو توو بیمارستانای مختلف انجام دادم.

جناب منزوی
هدف پول گرفتن بود از نوع آزمایشات :/
خدارو شکر حالتون خوب بود :)

والا چی بگم ؟
آخه پولشم توو جیب هیچ کدوم از دکترا فک نکنم رفته باشه!جالبیه قضیه این بود که هرکس یه تشخیص میداد :|

ممنونم
سلامت باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان