حکایت های کار و رزومه!

    

   

اپیزود اول : چند وقت پیش ، یکی از ایمیل هام ریپلای شد که شما شرایط اولیه ما رو داری و اگه میخوای توو آزمون شرکت کنی به این آی دی تلگرام پیام بده! رفتم چک کردم دیدم نزدیک 4 ماه پیش براشون ایمیل فرستادم ، موضوع ایمیل رو که نگاه کردم دیدم رزومه رو " رزمه" نوشتم :| *

   

 

اپیزود دوم: اوایل که رزومه میفرستام، برای هر آدرسی ایمیلی یه پیامِ جداگانه میفرستادم ، الآن دیگه گروهی همه رو جمع میکنم و یکی از ایمیلهای قبلی رو فروارد میکنم برای همه !

اون روز داشتم آگهی ها رو چک میکردم و یه جا میخواستم براشون ایمیل بفرستم ، یه متن دارم که نوشتم " رزومه به پیوست تقدیم گردید" به محض اینکه ایمیل رو ارسال کردم دیدم یادم رفته رزومه رو آپلود کنم :|  یه باره دیگه ایمیل رو براشون فرستادم و جالبیش اینه که بهم زنگ زدن برای مصاحبه و تقریبا اوکی بود جوابشون !

   

    

اپیزود سوم : چند روز پیش یه آگهی بود که نوشته بود رزومه تون رو با آدرس و حقوق درخواستی برامون بفرستید. من داخل رزومه حقوق رو ننوشتم کلا. ایمیلیمو ریپلای کردن که " میزان حقوق درخواستی؟"

منم اومدم با کلاس نوشتم که :

" ضمن عرض سلام مجدد و تشکر از شما بابت رؤیت رزومه بنده
حداقل میزانی "دریافتی" مدنظر ، X تومان می باشد.
به امید همکاری" 
با خودم گفتم احتمالا با این رقمی که نوشتم بهم زنگ نمیزنن!
اومدم یه بار دیگه پیامی که فرستاده بودم رو خوندم دیدم میزان رو " میزانی" نوشتم :|
و بر خلاف تصورم بهم زنگ زدن و رفتم مصاحبه :| :))

     

  

نمیدونم چجوریه که دقیقا وقتی میخوای یه کاری رو با نهایت دقت و حساسیت انجام بدی یه گندی میزنی :|

   

    

* نامردا سرکارم گذاشته بودم، بهشون پیام دادم و گفتن فلان روز ساعت فلان براتون سوالا رو توو تلگرام میفرستیم و شما جواب میدید، برام سوال بود اینا چجوری میخوان جوابا رو براشون بفرستیم؟ سوالا تستیه ؟ روزی که قرار بود سوالا رو بفرستن پیام دادن چند دقیقه دیگه براتون سوالا رو می فرستیم و چند دقیقه دیگه ای درکار نبود :|

    

    

هـیوا لایک ۷

نظرات  (۹)

دکتر محیصا

اینجا هم که اشتباه نوشتید میزینی:)

حالا الان غلط نوشتن هام کم شده :))

مرسی که گفتید

جناب منزوی
پارسال بود که بهم زنگ زدن و گفتن مدارکت رو تو تلگرام برامون بفرست ولی تا الان جواب ندادن. :)

میدونی مدارک فرستادن مهم نیست، من کلی رفتم اینور و اونور برای مصاحبه حتی و کلی فرم پر کردم! این که بخاطر اونا کاری که باید اون روز انجام میدادم رو کنسل کردم و مثه چی هی چشمم به تلگرام بود آزار دهنده اس!

banooye bahar
دو برابره حقوقی که‌میدادن نوشتم:))حالاا هنوز مدرکم نداشتم با اون اعتماد به نفسم
البته چند وقت بعدش از کسی شنیدم چقدر حقوق میدن

ترمای اول و اونقد حقوق؟😁😁

الآن یه طوری شده بدون مدرکت بری سرکار کمتر ناراحت میشی :|

banooye bahar
وای یادش بخیر تازه ترمای اول دانشگاه بودم یجا رفتم برا استخدام‌گفتم حقوقو کم نگم پرو بشن یجور اون فرمو پر کردم هنوز یادش میوفتم خجالت میکشم:))

خوش اومدید


چقد مگه نوشته بودید ؟ :))

من در حد معقول نوشتم ، تازه خیلی پایینتر از چیزی که خودم مدنظرمه ولی خب الآن خیلی خیلی پایینه حقوقی که معمولا شرکتا مد نظرشونه :|

آقای سر به هوا :)
داستانیه استخدامی....

داستان هاییه...


فاطمه م_
من همیشه برام سواله که میزان حقوق رو چقدر باید بگیم که منطقی باشه. :))

حقوق رو اگر پایین بگی قطعا رد خواهی شد اگرم بالا بگی بازم رد میشی اما یه حدی داره، بسته به نوع کار و اینا داره

مثلا باید حساب کتابه رفت و آمدت هم بکنی که یه چیزی برات بمونه :|
اگه حقوق رو پایین بگی به قول برادرم ممکنه فکر کنن چیزی بلد نیستی!

... به دنبال حقیقت ...
اونی که وقتی زنگ می زنی میگه نه! خیلی قشنگ تره حرکتش تا اونی که می گه بهتون اطلاع می دم...!


تازگیا آخر مصاحبه میپرسم که تا کی منتظر باشم؟

انتظار سخته...

کاکتوس :)
نامردا :|

حس واقعا بدی بود

قسمت هیچکس نشه ...

حوا ...
لقبِ آقای پوکر هم می‌رسه به شما :|

کلا وقتی آدم رووی یه کاری خیلی فوکوس کنه همین میشه :| 
خوش اومدید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان