عمق فاجعه!

   

   

عمق گرونی رو وقتی فهمیدم که " دوناتای نرم و خوشمزه سه تا هزار" ، به سه تا دو هزار و "جورابای عطری و نانو 3 تا پنچ تومن"  به سه تا ده تومن تغییر قیمت دادن :|

   

    

 داخل مترو هندزفری های ارزون قیمت زیاد هست، اون روز گفتم بذار یه هندزفری 5تومنی بگیرم هندزفریم خرابه ، به طرف گفتم هندزفری ارزون قیمت چی داری ؟ میگه اینا رو دارم 15 تومن :| همون 5تومنیا رو میداد 15 تومن :|

  

   

   

هـیوا لایک ۳

نظرات  (۱۷)

خانم توت فرنگی
الان دیگه همه چی گرون شده باید قدر اون چیزایی رو که دارم بدونیم

دقیقا

چیزی رو از دست بدی یا بفروشی با همون پولی که فروختی نمیتونی دوباره بگیریش :)) :|

خوش اومدید

raha banoo
سکوت بهترین نظره...:/

میفرماید: سکوت سرشار از دری وریست !


خوش اومدید

حسین
در دریای پرتلاطم زندگی همیشه موجی را می توان یافت که اگر با آن حرکت کنید شما را به ساحل خوشبختی می رساند …

در جستجوی همانیم و موجهای دیگه نمیذارن انگار :|
خوش اومدید

فاطمه ...
عکس ابرها خیلی قشنگه
من عاشق آسمونم
:)

آسمون همیشه قشنگه بخصوص آسمونِ شب

یاد یه جمله ای افتادم که میگفت: "زمین، یاد آسمان را از ذهنت می برد "

یک مرد!
خیلی کلیشه ایه شاید
ولی یادت بود پات سالمه و تنت؟؟ همین تن و پا تو رو کجا آورده؟!

درسته ولی وقتی دلخوشییی نباشه لذتی نمیبری از چیزی


لنی ..
گزارش شده که در شمال کشور دونات به قیمت دونه ای هزار و پانصد تومان هم به فروش رسیده !!

ینی از اینجا بخریم بیاریم اونجا بفروشیم سود می کنیم ؟ :دی 

 
خوش اومدید

بهـ نام
ژیلتو چیکار کنیم که قیمتش تقریبا 2.5 برابر شده

دیگه باید از یکبار مصرف به چندین بار مصرف تغییر کاربریش بدی :))

آقای سر به هوا :)
هیچی خنده دار تر از این نیست که گوشی 300هزارتومنیه من الان یک میلیون و پانصد قیمتشه...

منم گوشیمو سیصد و پنجاه تومن خریدم و همین الان یک و سیصد توو دیوار قیمتشه :|

جناب منزوی
تا وآرد گود بازار نشیم، عمق فاجعه رو درک نمی کنیم

همینطوره

چند وقت پیش برای خرید چندتا قطعه الکترونیکی رفتم پاساژ امجد، مقاومتی که قبلا میگرفتم 10تا تک تومن یا 9تومن دو تا مغازه دار داشتن با هم صحبت میکردن که به قیمت همکاری 240 تومن بهم بدن :|

Man Mobham
بله20 هزااااار تومن
ورژن2500تومنی گارانتی هم داشت تازه اما20000تومنی خیر😐😐

یا اسطوخودوس :| :|

من باشم ترجیح میدم توو تاریک سر کنم :))

Man Mobham
من عمق گرونی رو وقتی فهمیدم که مهتابی اتاقم سوخت. 
از 2500تومن شده 20000تومن. 😐

لامپ مهتابی 20تومن ؟ :|:|:|:|

یک مرد!
مونده حالا بذار بخرج زن و بچه برسی
من بیستم تو حسابم پونزده هزارتومن بود فقط
میریم یه کیسه خرید میگنیم کمه کم میشه دویست تومن 

واقعا سخت شده شرایط متاسفانه

و ا ر و نا
سلااام آقا عمق فاجعه رو من در خرید لاک پاک کن درک کردم 😂 2 تومن بود کوچیکاش حالا میدن 5 تومن :/  لاک نمیزنم خب چه کاریه 😂😂😂 
جوراباشم که 3 تا ده تومن شده اصلا دست و دلم نمیره بخرم وقتی فکر میکنم باید الان 6 تا جوراب دستم میبود نه 3 تا 😂 
دوناتم من خیلی وقته دیگه ندیدم تو مترو دلم براش تنگ شده 😂 

سلام

خوش اومدید
هرکسی توو خرید چیزایی که نیاز داره قطعا حس میکنه این داستان رو متاسفانه
لاک پاک کن و جوراب و دونات رو میتونیم نخریم ولی هستن کسانی که توو نیازهای روزمره شون موندن...

مرتضا دِ
و از آشنایی با شما خوشحالم :)

لطف دارید، ممنون بابت همراهیتون


منم همینطور قربان :گل

مرتضا دِ
سلام :)
بار اولم بود؟ ولی اسمتون خیلی آشناست برام ها!

سلام از ماست


چند روز پیش گویا زحمت دنبال کردن ما رو کشیدید

کاکتوس :)
چند وقت دونات نخوردم 
گرون شد !

اگه اون موقع با همین قیمت میخردی بجای 3تا 6تا دونات میخوردی :))

مرتضا دِ
منم دیروز عمقش رو درک کردم ...
یادم نییست چی میخواستم بخرم!

هر روزم داره عمیق تر میشه ...

  
  
خوش اومدید جناب مرتضا دِ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان