آقای حواس پرت

  

  

اون روز داداشم میخواست انحراف بینیشو عمل کنه و ماشینو با خودش نبرده بود و منم گفتم فرداش با ماشین میرم سرکار.

صبح روو این حساب ساعت گوشیمو طوری تنظیم کردم که دیرتر بیدار بشم.

صبح متوجه آلارم نشده بودم و وقتی بیدار شدم دیدم دیرم شده.

از طرفی یکی از همکارا کارتشو تازه گرفته بود گفت وقت میکنی کارت منم ببری پِرس کنی که کارت اونم دست من بود و بهش گفته بودم قبل از 8 میرسم و کارتت رو میزنم.

خونه هم کسی نبود و رفته بودن بیمارستان پیش داداشم. یه لحظه با خودم گفتم نکنه با بابام رفتن ماشینم بردن؟! از پنجره نگاه کردن و دیدم ماشین نیست :|

کلی غرغر کردم که چرا بهم نگفتن و ماشینو بردن.

آماده شدم و دیگه میدونستم دیر میرسم .

اومدم دم در یه نگاهی به اینور و اونور کردم و دستامو توو جیب کاپشنم کردم دیدم کلیدای ماشین توو جیبمه!

شک کردم نکنه ماشینو دزدیدن؟! 

رفتم چند متر اینور و اونورو نگاه کردم گفتم شاید حا نبوده جلو خونه پارک کنن جای دیگه ای پارکش کردن! دیدم نه اصلا خبری از ماشین نیست.

زنگ زدم به بابام و گفتم ماشینو شما بردید ؟ ماشین نیستش چرا؟ گفت دیشب خودت با ماشین رفته بودی شاید یه جا پارکش کردی نیاوردیش با خودت :|

یه لحظه به خودم اومدم ، دیدم دیشب رفته بودم بیرون با ماشین، دو سه جا میخواستم برم کار داشتم ، ماشین رو توو یه کوچه پارکش کردم و رفتم دنبال کارام.

چون عادت نداشتم با ماشین برم بیرون، کلا یادم رفته بود ماشینو بردم با خودم و پیاده برگشته بودم:|

القصه بدو بدو اومدم سوار تاکسی شدم و رفتم ماشینو برداشتم رفتم سرکار:|:))

دیشبم رفتم یه فایلی رو پرینت گرفتم ، موقع برگشت یکی دو جای دیگه رفتم و اومدم خونه، یه دفه دیدم برگه ها نیستن:|یادم افتاد داشتم برمیگشتم رفتم یه فروشگاهی خرید کردم و موقع حساب کردنش منتظر بودم توو صف، داشتم با گوشی حرف میزدم برگه های پرینت شده رو گذاشتم روو میز :| دیگه توو خونه صداشو در نیاوردم و گفتم دوباره میرم پرینتشون رو میگیرم :| :|

  

 

 + گفته بودم با حقوقم میخوام پدر و مادرم رو بفرستم مشهد، دیدم اگه با حقوقی که میدن بخوام بفرستمشون چیزی برام نمیمونه تا آخر ماه، به خواهر و برادرم گفتم من بیشتر مبلغ رو میدم شمام کمک کنید ، به اسم کادوی روز پدر و مادر براشون اوکی کردیم بلیط قطار و هتل و این چیزا رو و قراره چند روز دیگه برن ان شاءالله

 

 

 

 

هـیوا لایک ۲

نظرات  (۲۴)

mehraban 75

عجب😂😂

😂😂

خودم یادم رفته بود این پست 
کامنتتون باعث شد دوباره بخونمش :))

دکتر محیصا
عالی بود این ماشین جا گذاشتنتون😅😅

برای هیچکس پیش نیاد ایشالله :دی

... به دنبال حقیقت ...
چه هدیه ی لذت بخشی...خدا خیرتون بده

هر روزتون عید ان شاءالله و اعیادتون مبارک

ممنون

همچین برای شما 
مبارکتون باشه

bahar :)
وای 😁😁

من به جای شما بیشتر حرص می خوردم که دیر نرسید 😐

:)))

چقد فکر کردم که bahar :) کیه ؟

توت فرنگی
سخته نباشی واقعا حافطه ی ماهی رو داری خخخخ

آره واقعا :|

بهامین
سلام
سال نوتون مبارک .ان‌شالله  سال خوبی باشه واستون

چه هدیه خوبی برای پدر و مادرتون ،سایشون مستدام.

سلام

ممنونم
همچین برای شام ان شاءالله
سلامت باشید
خدا پدر و مادرتون رو حفظ کنه :گل

banooye bahar
سال نو مبارک:)

ممنونم ممنونم

ان شاءالله سال خیلی خوبی داشته باشید:گل

... !!
سعی کردم/میکنم دقیق تر توضیح بدم
موفق نمیشم

قطعا میتونید 

خواستن توانستن است :گل :گل
اختصار نویسی خودش هنر بزرگیه ;)

... !!
خوش باشید :)

ممنونم شمام همینطور

شما کامنتاتونم مثل پستهاتون مفهمومیه گویا:دی

... !!
در مورد پی نوشته آخ جون :))

آخ جون چرا؟؟؟؟


خوش اومدید

گلِ کویر
مجازستانی بله

معرفی نمیکنید؟

گلِ کویر
آشنای دنیای واقعی نه 
:)

مجازستان چی ؟


گلِ کویر
😂😂😂😂وای عالی بود ماشینو گذاشتی خودت پیاده اومدی دمت گرم واقعا 
یادم باشه به خانومت بگم بچه رو با تو جایی نفرسته 😂

سلام

خوش اومدید
ان شاءالله همچین بلایی سر کسی نیاد :|
آشنایید شما؟

جناب منزوی
خدا خیرتون بده :)
منم از این کارا کردم :))
ان شاءالله سفر خوبی داشته باشن

ممنون

خدا شمارم خیر بده :دی
رفتن و اومدن آقا خداروشکر
ممنون از لطفت ♥♥

سرباز کوچولو ...
سلام 
خیلی جالب بود کلی خندیدم 


ان شإالله عاقبت بخیر بشید با این کار خوبتون 

سلام

خوش اومدید
ان شاءالله همیشه خندون باشید 
ممنونم، شمام همینطور:گل

Parad ox
امان از دست حواس پرتی ...


چقدر خوب ... 
موفق باشین و شاد ...

واقعا امااااان

ممنون
شمام همینطور:گل

banooye bahar
آخـــــــــــی ایشالاا زیارتشون قبول باشه

ممنون

سلامت باشید خانم مرفه بی درد😁

فاطمه ...
سلام عاشق شدید؟
زیارتشون قبول باشه پیشاپیش
بگید دعا کنند برامون لطفا :)

سلام

اینقد دغدغه های دیگه هست که فرصتی برای فکر کردن به عشق و عاشقی نیست دیگه :|
ان شاءالله به زودی قسمتتون بشه 
:گل

حوا ...
خیلی وقت بود اینطوری نخندیده بودم :))))

خداروشکر 

ایشالله همیشه خندون باشید :دی
:گل

هیوا جعفری
وای😂 فکر کنم پیر شدین آلزایمر گرفتینااا

چه ایده قشنگی واسه پدر مادرتون :)

پیر شدیم اما بزرگ نشدیم :|

اسم یه آلبوم آهنگه :دی
:گل

یک مرد!
واقعا چه کاره خوبی

تا زن نگرفتی همممه حقوق و هر چی داری و برای خانوادت خرج کن اون بیاد نمیذاره ها!!

+ از این اتفاقات که هر روز میافته، تازه ما زن داریم تو زن بگیری بدترم میشی!!
:)))

از کامنت شما میشه نتیجه گرفت زن گرفتن مساوی با تمام بدبختیاست :)))

:گل :گل

raha banoo
کلی خندیدم به کارتون بخصوص قضیه ماشین:دی حلال بفرمایید:)

خیلی خوشم اومد از ایدتون که پدر و مادرتونو راهی مشهد کردید:)))
ان شا الله به سبب این کارتون عاقبت بخیر بشید

خواهش میکنم

ایشالله قسمت کسی نشه این داستانا
در مقابل زحمتاشون کار کوچیکیه
ممنونم، سلامت باشید
:گل

بهـ نام
از این حواس پرتی ها منم فراوان داشتم

پیش میاد برای همه خیلی وقتا

از اینا حاد تر هم داشتم متاسفانه
قفل گوشی رو باز میکردم و یادم میرفته میخواستم چیکار کنم :|

آقای سر به هوا :)
چه کار خوبی:)

اقا این حرکت ماشین خیلی قشنگ بود:)))
من یه بار رفتم سیب زمینی بگیرم با 1کیلو پیاز برگشتم:)

ماشالله :))

سیب زمینی رو میشه گفت مثلا نداشت پیاز گرفتم براتون :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان