چه میکنـــه این بازیکن :))

  

  

پارسال  توو شبای قدر یه روحانی اومده بود و سخرانی میکرد، یه جا توو صحبتاش گفت هرکس، شبها قبل از خواب سوره واقعه رو بخونه فقیر نمیشه و وسعت روزی پیدا میکنه ( و به اصطلاح خودم پولدار میشه)

بعد از ماه رمضون شروع کردم به خوندن سوره واقعه هر شب.

بعد از دوران سربازی بود و شرایط مالی خوب نبود.

توو دوران سربازی یه مسابقات حفظ قرآن گذاشته بودن و جایزه هاش انتقال به شهر خودت و مرخصی و یه مبلغی پول بود.

منم سربازیم تموم شده بود نه از انتقالی استفاده کردم و نه از مرخصی و فقط مونده بود پول نقد که اونم تقریبا بیخیالش شده بودم.

یه مدت از خوندن سوره واقعه گذشته بود و خبری نبود از پول و این حرفا :دی

یه سری به خدا گفتم خدایاا! میبینی که اوضاع مالی داغونه! نمیخوای یه حرکتی چیزی بزنی ؟

فردای همون روز پیامک واریز وجه اومد و جایزه اون مسابقات رو واریز کردن :دی

بعد از اون مصمم تر شدم به خوندن سوره واقعه و واقعا تاثیراتش رو دیدم. از اون موقع تا حالا منی که عموما هشتم گِروعه نُهم بوده عموما اوضاع مالیم به لطف خدا خوب بوده و دیگه از اون شرایط در اومدم.

 

 

و از همه مهمتر در راستای اون پست قبلی و تعریف مدیر عامل و مدیر خودم ازم، از این ماهی که گذشت حقوقم رو یک سوم افزایش دادن  و تقریبا حقوقم الآن دو برابر حقوق کار قبلیم شده خداروشکر.در حالی که اگه کارم رو عوض نمیکردم ، اگه خودمو میکشتم و روزی چندین ساعت اضافه کاری میموندم هم هرگز همچین مبلغی رو نمیگرفتم :))

 

+ دقیقا با اومدنم به این شرکت، شروع کردم توو بورس سرمایه گذاری کردن و تا الآن به لطف خدا خوب بوده.

  

+قبلا گفته بودم نگران فاصله افتادن بین سابقه بیمه ام هستم،با اینکه اینجا برام از ماه دوم بیمه رو واریز کردن اما خب یک ماهی این بین خالی میموند، اما چند روز پیش که رفتم توو سایت و سابقه بیمه م رو نگاه کردم دیدم شرکت قبلی، اون ماهی که کلا 2 روز اونجا بودم و بعدش اومده بودم بیرون هم برام بیمه رو رد کردن خداروشکر :))

 

+سوره واقعه رو بخونید ، وقتی نمیبره شاید نهایت 5 دقیقه طول بکشه اما قطعا آثارش رو میبینید. 

  

  

هـیوا لایک ۱۲

نظرات  (۲۳)

L e i L a

چه جالب منم باید امتحانش کنم پس . 

آقا اون مبحث بورس هم جذاب بود بیا برامون آموزش بذار چجوری باید سرمایه گذاری کرد تو بورس 😀

خوش اومدید
حتما این کار رو کنید

تشریف میبرید یکی از کارگزاری های بورس و ثبت نام و این کاراش رو میکنید و بعدم با پولتون خرید و فروش می کنید :دی

یک زن

خدا رو شکر

 

روزیتان بیشتر 

ممنونم

همچنین

یه دختر
چه خوووب و عالی که اوضاع ردیفه :)))))
راستی یادمه سوره واقعه رو یه بار دیگه هم گفته بودین من خوندم و اتفاقن نتیجه هم داد
ولی بعدش تنبلیم اومد ادامه بدم .
پس دوباره برم تو کارش ^-^

ممنونم

آره قبلا اونور نوشته بودم، چه خوب ، بازم شروع کنید، آثار و برکاتش رو قطعا حس میکنید :گل

بهامین (دخترِ متولد بهار)
 تاثیر قران در زندگی  اثبات شده اس
ممنون بابت پیشنهاد سوره واقعه و تاثیرش:)


دقیقا

سلامت باشید:گل

هیوا جعفری
مادر منم چند سالیه این سوره رو می خونه، خدا رو شکر هیچوقت به مشکل مالی برنخوردیم...
موفق باشید:)

ان شاءالله سلامت باشن و هیچ وقت مشکلی پیش نیاد

همچنین:گل

جناب منزوی
خدارو شکر که حالتون خوبه :)
امتحانش می کنم، ممنونم از پیشنهادتون

سلام جناب منزوی

آقا ستاره سهیل شدید
ممنونم از لطفت♥♥

نباتِ خدا
چقدر خوب :)

سلام

خوش اومدید 
ممنون :گل

میم . الف
صحیح !!😂✋

😁😁🌺🌺

میم . الف
یاخدا !!! آبرو واسم نمونده سر این قضیه !!!😐😂

چرا عاقل کند کاری که باز آیند به کنعان غم مخور :| :))

میم . الف
 نه دیگه وبلاگمو نخوندین نمیدونین چرا باز موندنی شدم !😌

نه متاسفانه

از بس هی مطلبارم پاک میکنید آدم نمیتونه بفهمه چی به چیه :| :))

میم . الف
نه همین بود فکرکنم ! :/

نباشم؟ :|😁

تموم نشد مگه کنکور ؟

ای بابا
گفتم امسال قبول شدید که 

میم . الف
بله خودمم😁

اینجا رو که نمیخوندید شما 

فک کنم بلاگ قبلیمو میخوندید :دی
شما که هنوز کنکوری هستی :|

میم . الف
حسش نیست بخونم فعلا راضیم به رضای خدا😂 کافیه😂😂

😂😂👌👌👌

چقدر بلاگ شما آشناست
شما قبلا مطلب مینوشتید و میرفتید درس بخونید و بعد از چند وقت دوباره میومدید؟

banooye bahar
من بخونم وضعیت مالیم بهتر نشه میام از خودت پول میگیرم😕😂

من تا ٦ ماه گارنتی میکنم ولی همه ش به خلوص نیت شمای داره😁

tiara .n
چه جالب نمیدونستم اینو!بخونم ایشالا روزنه ای باز شه🤦🏻‍♀️😂😂
ایشالا همیشه راضی باشین از شغلتون و صد البته جیبتون پر پوب😉

فقط پورسانت بنده فراموش نشه :دی

ممنونم
سبز باشید

امیر رضا

سلام و درود خدمت شما نویسنده محترم خیلی وبلاگ زیبایی داری

راستی من تو وبلاگم آموزش برنامه نویسی وبسایت و ... میدم اگه علاقه مند بودی حتما سر بزن

سلام

اصلنم وبلاگ زیبایی ندارم :|

... به دنبال حقیقت ...
پر روزی باشی همیشه الهی...روزی حلال
ممنون بابت پیشنهاد خوبت

ممنون از لطفت

همچنین شما و همه دوستان
مخلصیم قربان

دکتر محیصا
خدا رو شکر ... خیلی خوشحالم که اوضاع به وفق مرادتون هست 😊

ممنونم خانم دکتر

برقرار باشید

محمد رضا
چه وقایع خوشی:))))


بین تمام این پولها اسمس ناگهانی واریز پول شیرین تره:))

آره

فک کن ساعت 4.5 صبح پیام واریزش اومد و دیگه خوابم نبرد :)))

حیران ...
واقعا چه میکنه این سورهٔ واقعه!
:)

سلام

خوش اومدید.
البته بازیکن منظورم خودم بودم :))

شارمین امیریان
سلام.
چقدر خوب. ان شالله همیشه زندگیتون پر از خیر و برکت باشه.

سوره واقعه برای من یادآور مامان بزرگ مامانمه؛ به هر کسی میرسید ازش میخواست بشینه کنارش براش واقعه بخونه. تو این بیشتر از بیست سالی که از فوتش گذشته هنوز همه براش واقعه می خونن. =)

سلام

ممنونم، همچنین برای شما
روحشون شاد.
چه خوب که یه سنت خوب ازشون مونده

مـارﮮ :)
چه خوب
منم امتحانش کنم :)

حتما اینکارو کنید 

ان شاءالله نتیجه خواهید گرفت
خواص سوره واقعه رو سرچ کنید خیلی خوبه اصن 

فاطمه م_
چقد عالی. ممنون از توصیه‌تون. ایشالا همین‌طور پولدارتر شین :)

ممنونم

ان شاءالله همه پولدااار باشن و پولدارتر بشن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان