مشکلات نسل ها!!!

 

 

زمان ما:

-کلاس چندمی ؟
ما: سوم راهنمایی!

- ینی کلاس نهمی ؟ ماشالله ماشالله!

این بین ما شروع می کردیم با خودمون شمردن که اول دوم سوم و الی آخر که ببینیم سوم راهنمایی میشه نهم یا نه ؟!

  

  

 الآن :

ما:کلاس چندمی ؟

-کلاس هشتم!

ما: میشه چندم ؟ دوم راهنمایی ؟

 و ما این بین باز با خودمون میشمریم که اول دوم سوم و الی آخر که ببینیم هشتم میشه چندم!؟؟

  

 چرا خب :| هم اون موقع داستان داشتیم هم الآن -_- 

  

 + سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی فاصله مدرسه تا خونه رو با اتوبوس میرفتیم.اگه از اتوبوس جا میموندی باید با اتوبوس بعدی میرفتی و زنگ خودره بود و تأخیر و این داستانا!

سوم که بودم از یه جایی به بعد هر روز دیر می رفتم! وقتی توو نگهبانی ازم کارت دانش آموزی میخواستن با خودم نمی بردم و اسم یکی از دوستام توو یه مدرسه دیگه رو میدادم :دی یکی دیگه از بچه ها هم این شیوه رو اجرا میکرد !دیگه توو نگهبانی ما رو به یه اسم دیگه میشناختن :)) 

 

 

 

هـیوا لایک ۱۳

نظرات  (۲۰)

بریـ ـــدا

دست رو دلم نذار که خونه :/ این فقط ظاهر ماجراست تازه !!!

“به دریا رفته می داند مصیبت های طوفان “ مصداق شماست😁

حوا ...

گفتید هم اون موقع داستان داشتیم هم الان. من هم تایید کردم!

آهان

دست شما درد نکنه :دی

فاطمه ...

سلام

خداروشکر اوضاع مالی و روحی خوبه

ان شاء الله بابرکت و عالی تر هم میشه :)

یه توضیح بدم، الان ابتدایی ها تا ششم هستن برعکس زمان ما که تا پنجم بودیم.

بعدش دیگه راهنمایی نداریم دوتا متوسطه داریم؛ متوسطه اول، هفتم هشتم، نهم دارن و متوسطه دوم، دهم یازدهم دوازدهم هستن. و اینکه پیش دانشگاهی نداریم.

الان متوجه شدید فکر کنم

سلام

ممنونم سلامت باشید.
قشنگ شیر فهم شدم :دی
زمان ما شیشم نبود ولی توو شمارش حساب میشد :| :))

حوا ...

آره واقعاً :))

چی دقیقا آره واقعا ؟ :دی

بهامین ツ

دوران دبیرستان خیلی دوست داشتم.

همین گاهی دیر رسیدنا،شیطنت ها...

 

 

بعضی وقتا از دوران دانشجویی هم بیشتر خوش میگذشت واقعا

جناب منزوی

حرف دلم رو زدید :/

یادم میاد تو دبیرستان ساعت طرفای ۲ تعطیل می کردیم ولی من بخاطر خدمات خط واحد ساعت نزدیک به ۴ میرسیدم خونه :/

کلاً تو طول هفته فقط جمعه تعطیل بود :)

نصف عمرمون رو توو اون دوران یا توو اتوبوس بودیم یا منتظر اتوبوس

مام 12.5 که تعطیل میشدیم دیگه 2.5 به بعد خونه بودیم :| 

علی رضا

ولی ناموسا دوران دبیرستان عشق و حاله :))

دبیرستان عالی بود واقعا، خصوصا پیش دانشگاهی :دی

عرفان ...

من صادق بودم، اسم خومو میگفتم ☻

منم صادق بودم :دی

وقتی میگفت اسم ، اسم دوستم مد نظرم بود و دروغی نمیگفتم :دی

بهـ نام

خوشبختانه از این شمردنا نداشتم همینجور میرفتم جلو :دی

مگه میشه ؟ مگه داریم ؟ :دی

bahar .....

منم متوجه نمیشم :|

بعدش با حالت گیجی تمام میگم آهان 

برای ما با شما فرق داشته

اون آهانه از صدتا نفهمیدم هم بدتره :))

دکتر محیصا
چه خاطره هایی. من سرویس داشتم ولی همیشه جا میموندم... همیشه

😂😂

فک کنم سرویس نداشتید زودتر می رسیدید :))

tiara .n

من اصلا نمیتونم بگم این جدیدا مثل کلاس چندم قدیمان کلا قاطی میکنم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

مورد آخرم جالب بودا!ولی واسه ما مسئولاش منو میشناختن نمیشد از زیرش در برم🤦🏻‍♀️

من همون موقع هم قاطی میکردم، چون اون موقع بعد از کلاس پنجم  یه هُب میگفتن انگار! چون بعد از کلاس پنجم ، اول راهنمایی بود که قانونا توو شمارش باید میشد شیشم! ولی میشد هفتم :|

خداروشکر توو قسمت نگهبانی ناشناخته بودیم :))

... !!

وقتی ازشون میپرسم چندمی و عدد میدن، احساسِ مسن بودگی بهم دست میده تماما

دیگه در اون حد هم نیست خداییش
یه دهه فرقمونه نهایتا

edi s.b

:)

مرسی

💐💐

لبخند ماه

برید حلالیت بگیرین ازش😁

آب ریخته رو نمیشه جمع کرد :))

لبخند ماه

🤣🤣

:دی

محمد رضا

مثل فوتبال ترکیب عوض می کنند و مثل فوتبال تاثیری نداره و هر روز گندتر از دیروز!

فوتبال تاثیر داره آقااا

ولی سیستم آموزشی مشکل داره خیلی!

edi s.b

ما هم داستانی داریم با این مدرسه رفتنمون...

 

با این مدرسه رفتنشون :دی


خوش اومدید 

هیوا جعفری

:))) عاره واقعن منم مورد اولی رو زیاد تجربه کردم

کلا هر بزرگتری که ازمون میپرسید این داستانو داشتیم

لبخند ماه

جالب بود. 

همیشه به قدم عقبیم انگار... 

 

میگم چقدر منفی خورد اون دوست مدرسه ی دیگه اتون😃

همیشه درگیریم !

خیلییی
انضباطش صفر میشد :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان