مغرور آیا؟

  

همه دوستان و آشناها منو به عنوان یه آدم شوخ میشناسن. 

مثلا وقتی دوستام منو میبینن اولین واکنششون یه لبخنده که میاد روو لبشون :دی

توو وبلاگای قبلی هم طرز نوشتنم طوری بوده که عموما طنز توش بوده و طنازی! بودم واسه خودم به قول دوستان :)) 

اما از وقتی اومدم بیان اون چاشنی طنز از نوشته هام رفته تقریبا. حالا یکی از دلایلش جو سنگینه بیانه به نظرم :دی

 

با این حال چند وقت پیش یکی از دوستان قدیمی که توی شبکه های اجتماعی هم با هم در ارتباطیم به طور ناخودآگاه از طریق یکی از بلاگایی که کامنت گذاشته بودم اومده بود اینجا . اولش شک کردم که منو شناخته اما به روی خودم نیاوردم و منم میرفتم بلاگشون و کامنت میذاشتم.

یه شب داشتیم توو دایرکت ایسنتاگرام صحبت میکردیم که ازشون پرسیدم بلاگ منو پیدا کردید ؟ که جواب دادن نه و آدرس ندارم بعد که بهشون گفتم هیوا منم! بعد از کلی بد و بیراه گفتن که چرا آدرس جدید رو ندادی و من فکر میکردم دیگه نمینویسی ، گفتن که خوشم نمیومده بود از هیوا! به نظرم یه شخصیت مغرور داره و آدم مغروریه! البته بعدش گفتن برم یه دور دیگه بخونم ببینم کیه اصن هیوا:))

 

و این برام جالب بود که از نوشته های من این برداشت رو کرده بودن :))

  

 

+ به نظرتون من آدم مغروری به نظرم میرسم ؟ بیاید بگید تا حالا با خوندن نوشته های من چه برداشتی از من داشتید؟

از نظر شما خواننده محترم من چه شخصیتی دارم ؟ در واقع چه جور آدمیم ؟ ( تأسی به ask me a question در اینستاگرام :)) )

 

 

+ از دادن پاسخ سوال بالا در مورد شما ، معذوریم! :دی

 

+ تا حالا تجریه دیدن دوستای مجازی رو توو دنیای واقعی داشتید ؟ چطور بوده ؟؟ 

 

 

هـیوا لایک ۱۰

نظرات  (۲۹)

mehraban 75

درسته👌🙂

🌷🌷

mehraban 75

از رو چه پستی به نظرتون اومد که من  مذهبی هستم؟

یکی دو تا از پستهاتون و عکس پروفایلتون اینطور برداشت کردم

بیشتر عکس پروفایل😀

mehraban 75

ممنون از نظرتون 🙏😊

🌷🌷🌷

مذهبی بودن رو فراموش کردم بگم البته😉

mehraban 75

خواهش می کنم

حالا به نظر شما پست های من نشون می ده که من چه ویژگی شخصیتی داشته باشم؟

به نظرم شمام یه خانم اکتیو و دلسوز و مهربان هستید 

برداشت من اینه

mehraban 75

به نظر من شخصیت مهربون،مذهبی و شوخ طبعی دارید.

ممنون که وقت گذاشتید و مطلبای قدیمی رو خوندید


و ممنون از لطفتون🌷🌷🌷🌷

banooye bahar

نه به نظره من اصلاا مغرور نیستی شما

فقط اون اوایل خیلی تعجب کردم از مقدار مذهبی بودنتون نسبت به بقیه جوونا این سنو سال😁

با تشکر از شما


ینی من اونقدر مذهبی به نظر میام که شما اینقدر تعجب کردید ؟ :|:))

فـ ـرزاد

تصور من از شما همش یه خانم جدی بوده :| عوضم نمیشه نمیدونم چرا

خانم؟؟

شما همین که این تصور رو تغییر بدی بزرگترین کار رو کردی:))

جناب منزوی

نمیشه کسی رو از نوشته هاش قضاوت کرد، ولی از دید بنده شما مغرور نیستی، این به اون نشونی که تو یه مورد به دوستتون کمک می کردید تا تو کارش پیشرفت کنه :)

نمیشه ولی معمولا آدم با خوندن یه تصویر ذهنی از نویسنده توو ذهنش میسازه

لطف داری منزوی جان♥♥

هیوا جعفری

به نظرم اصلن مغرور نیستین

من تجربه شو تو دانشگاه داشتم که ترم اول به شدت تنها بودم و همش سرم تو گوشی و اینستا، همونجا یهو یه نفر بهم دایرکت داد و آشنا شدیم و تبدیل شدیم به دوتا دوست خیلی صمیمی تا آخر یونی

خداروشکر، ممنون

چه خوب 
هم دانشگاهیتون بود ینی ؟

علی رضا

دیگه تکرار نمیشه :شکلک وحشت

خیلی میشه که از اون زمان میگذره،دیگه تقریبا سِر شدم سر اون قضیه و علیخانی هم نمیتونه کاری کنه :))

آفرین :دی

اگه سر شده بودی که با یادآوریش باز حالت بد نمیشد آقاااا :))

حوا ...

تجربه کردم تا دلتون بخواد :) خیلی خیلی حس خوبی داره :)

شما از تجربه کنندگانید :دی

چه خوب

بهامین ツ

از نظر من شما مغرورنیستید.‌‌..

بنظرم یه پسر مهربون هستین .

 

تجربه دیدار وبلاگی  نداشتم اما دوست دارم تجربه کنم  و چند نفر از دوستان وبلاگی را از نزدیک ببینم.

ممنون ، لطف دارید

امیدوارم تجربه کنید، حس خوبی داره

علی رضا

یه ناحقی در حق یکی شده بود که حقش نبود (بهتره بگم اون ناحقی رو من در حقش کردم).تا چند ماه بعد عذاب وجدانش ولم نمیکرد.

گزینه‌های دیگه‌ای غیر علیخانی رو میز نیست؟ :))

واقعا که

چرا ناحقی میکنی ؟ چراا؟؟؟
نه دیگه همون علیخانی خوبه که یه دل سیر گریه کنی از عذاب وجدانت کم بشه :دی

فاطمه ...

آره چندتاشون

خوبن خداروشکر

:)

البته هیچکدوم اینجارو نمی خونن

خداروشکر

بخاطر همین پرسیدم، من خودم خیلی اتفاقی پیدا کردم شما رو :دی

فاطمه ...

سلام 

مغرور نیستید نه سعی کنید همیشه همینطور متواضع باشید :)

خیلی دوست دارم و قرارمون 1404/4/4 ان شاء الله کل بچه هارو می بینیم چه بلاگفا چه بیان

 

سلام

لطف دارید، ممنون
خیلی سال مونده تا اون موقع
راستی از بلاگرای قدیمی که بودن خبر دارید؟

علی رضا

دیگه چراشو بگم کل ماجرا تعریف شده :))

اصن مشتاق مشتاق شدم جریان رو بدونم :))

باید یه کمپین راه بندازیم که بیای برامون از اون حادثه بگی :دی
حتی جا داره احسان علیخانی رو بیاریم بپرسه : چی شد که اون اتفاق افتاد ؟ :)))

علی رضا

یکیش که آره.افتضاح بود :(

نه نه،بذار یادم نیاد دوباره :))

چرا خب افتضاح ؟

آقا مگه دعوا کردید با هم ؟:)))

علی رضا

تو دنیای مجازی که آدم فقط یه طرفِ سویِ اشخاص رو میبینه ولی من حس مغروریت توی پستات بهم دست نداد.

+آره داشتم.بهتره بگم تجربه خوبی نبود غیر یکی،که اون تجربه های بد اون یدونه خوبه رو هم میشوره میبره. :))

آدما چیزایی رو می نویسن که دوست دارن بقیه بدونن در واقع و به قول شما همه جنبه های شخصیتی یک نفر رو تقریبا نمیشه از نوشته های یک نفر فهمید 

+چرا ؟ :))) ینی اینقد بد بوده ؟ :)))
آقا خصوصی بیام بهمون بگو اصن :))

soolin :)

نه واقعا،مغرور کجا بود؟

من موندم که چه پستی شما نوشتی که بهتون گفتن مغرور؟؟

خداروشکر شمام میگید مغرور نیستم 

نمیدونم دقیقا ولی فک کنم به طور کلی به این نتیجه رسیدن :دی

شارمین امیریان

سلام.

من که اول باید یه بررسی کنم ببینم چیزایی که از پستهای شما تو ذهنمه واقعا از شماست یا لنی! بعد به سوال اولتون جواب بدم!😂

 

من اولین دوست مجازی که تو دنیای واقعی دیدم در واقع مجازی نبود! یکی از بچه های دانشگاهمون بود که منو به عنوان یه دانشجوی دکتری که کلاس میذاره و کسی رو تحویل نمیگیره می شناخت!!! من اونو نمی شناختم. بعد وبم رو پیدا کرده بود (اون موقع با اسم واقعی می نوشتم) و متوجه شد تصورش از من اشتباه بوده و در دنیای واقعی هم دوست شدیم. بعد چند سال هم دوستیمون کامل قطع شد.

 

زمانی هم که مربی کانون پرورش فکری بودم از طریق وب با دو تا از همکارهای استانهای دیگه آشنا شدم و بعد تو یه سفر کاری دیدمشون. تو دنیای واقعی زیاد نتونستیم با هم ارتباط بگیریم. ولی بعدش تو دنیای مجازی دوباره ارتباطمون مث قبل خوب بود!

 

تنها دیدار وبلاگی که به معنی واقعی کلمه، دیدار وبلاگی بود، دیدن هوپ بود که تو وبم در موردش مفصل نوشتم.

سلام

فک کنم شما باید یه سری بشینید از اول هر دو تا وب رو بخونید :))
دیدگاه آدما از دور خیلی جالبه، میدونید به نظرم دیدگاه ما نسبت به بقیه ناشی از رفتارهاییه که خودمون نسبت به بقیه داریم و اونو بسط میدیم به بقیه
منم دو سه تا از بچه های بلاگر رو دیدم و جالب بوده برام

... به دنبال حقیقت ...

نه اصلا.

شاید بشه گفت تا الان به اون صورت خیلی ویژگی منحصر به فردی که هیوا رو متمایز کنه ارائه نکردی ولی قطعا مغرور نشون ندادی خودت رو.

 

حالا از این حرفا بگذریم، چرا انقده خودتو می گیری؟! ها؟ چه خبره؟!! :))))

خب خداروشکر 

عاخه  من آن گلبرگ مغرورم :))

فاطمه م_

مغرور به نظر نمی‌رسید. حالا ببینید تو واقعیت دیگه چه مدلی هستین که به نظر دوستتون اینجا مغرور بودین :))

چقد از اون سوال جواب اینستایی بدم میاد :))

 

+ من در کل زیاد راغب نیستم به واقعی کردن دوستیای مجازی، ولی تجربه‌شو داشتم چند باری. فک کنم از اول شروع وبلاگ‌نویسیم و فعالیت تو فروم‌ها و اینا که میشه حدود ده سال، جمعا ۵ نفر از دوستای مجازی رو دیدم و اکثرا تجربه‌های خوبی بودن. (یه جوری میگم اکثرا انگار ۵۰ نفرو دیدم :دی)

خب ایشون بدون پیش زمینه فکری اینجا رو میخوندن و اینطور فکر کرده بودن 

منم متنفرم :))
 
+ به نظرم گاها خوبه اینکه ببینی کسی که تاحالا میخوندیش توو واقعیت چجوریه؟! من که تاحالا هرچی توو ذهنم ساختم در مورد افراد تقریبا اشتباه بوده :))

ناشناس

یک پسر سر به زیر و آروم که اصلا هم دنبال شر نمیگرده!

 

مرسی واقعا 

اما چرا ناشناس
دوست داشتم بدونم از دید کسایی که میشناسم چه طور به نظر میام

بریـ ـــدا

از اونجاییکه دقیقا منم با اومدن به بیان اون شوخ طبع بودن توی نوشته هام رفته میدونم که شما مغرور نیستید فقط شایدبیشتر درگیر زندگی شدین 

+آررررهههه چهار بار خیلی خوب بود ^_^

اصن بیان خاکش یه جوریه که حس طنز رو از آدم میگیره :| آره خودمم همین حس رو دارم، بعضی وقتا نمیشه دیگه واقعا مطب رو با حالت طنز نوشت!


+ چه خوب. به نظر منم خوبه تجربش 

bahar .....

به نظر منم شما مغرور هستین و  ...... :)

من تا به حال تجربه ای نداشتم و دوست ندارم داشته باشم 

جالبه از نظر شمام مغرورم :دی

اوهوم
مرسی که جواب دادید به سوالا 

محمد رضا

نه داداش مغرور کجا بود ، فشار کاریه

خیلی خوب اومدی :)))))

دم شما گرم

دکتر محیصا

ولی من نوشته های اینجا رو برای این دوست دارم که چاشنی طنز داره ... اینا رو طنز حساب نمی کنید قبلیا چطور بودن 😊 .... والا با این حد از نوشته ها مغرور به نظر نمیایید ...

لطف دارید شما 

قبلا کلا مطالب رو با حالت طنز می نوشتم :دی
خدا روشکر از نظر شما مغرور نیستم 

MIS _REIHANE

والا!من که اولین باره میخونمت.

و از اون :دی که گذاشتی به نظرم عصلنم مغرور نیستی:دی

اصلا اوج شناختو میبینی؟:دی

خب.دیدن دوستا.بد نیست.خوبه.

خوش اومدید

مرسی از توضیحات کامل شما :))
آره خوبه

عرفان ...

تا حالا تجربشو نداشتم... امیدوارم زودتر تجربه کنم😊

خوش اومدی

 
آره باید تجربه خوبی باشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان