بیست و هشتمین مهر

    

  

یادمه نوجوون که بودم، اون موقع ها که با اینترنت دایل آپ وصل میشدیم به اینترنت، با یه دخترخانوم چت می کردم که بیست و هشت سالش بود و شمالی بود!

گه گاهی با هم چت میکردیم و با خودم میگفتم چرا تا الآن ازدواج نکرده؟! بیست و هشت سال خیلیه!

با یه آقایی هم چت میکردم که اونم توو همین سن و سال بود!

رفته بودم توو حس و حال کلید اسرار:)) با خودم گفتم بذار واسطه کار خیر بشم و گفتم این دو نفر رو با هم آشنا کنم شاید با هم ازدواج کردن!

به هم دیگه معرفیشون کردم و آخرشم نشد البته.

 

اما یادمه اون موقع ها بیست و هشت سالگی برام خیلی زیاد بود.خیلی!

اون موقع ها تازه داشتم وارد 18+ میشدم! که بتونم حرف های مثبت هیجدهی بزنم!

حتی بیست و پنج سال هم برام خیلی زیاد بود اما بیست و هشت خیلی زیادتر !

ینی اگه کسی بهم میگفت بیست و هشت سالمه، یه آدم میان سال و پخته توو ذهنم ازش می ساختم.

اون روزا گذشت و گذشت...

نوزده ، بیست، بیست سه ، حتی بیست و پنج رو رد کردم و حالا وارد بیست و هشت سالگی شدم و دارم کم کم دهه سوم زندگی رو هم تموم میکنم.

در حالی که حس میکنم هنوز خیلی بچه ام و سن و سالی ندارم

تازه دارم میرم به سمت اهداف و آرزوهایی که داشتم.

انگار بیست و هشت سالگی اونقدرا هم که فکر میکردم " خیلی " نیست...

 

 

هـیوا لایک ۱۷

نظرات  (۱۶)

گلاویژ ...

من این حس رو نسبت به ۲۰سالگی داشتم همیشه:|

همه ما یه سنی رو توو ذهنمون داشتیم که خیلی دور به نظر میرسیده 


+خوش اومدید

banooye bahar

عهههه اقا مبارکه مبارکه🎉

این همه مناسبت رفت اومد دریغ از یک شیرینی😐👊

ممنون ممنون

این همه مناسبت دریغ از یک کادو :|

فاطمه ...

سلام تولدتون مبارک

ان شاء الله امسال قشنگ ترین روزهارو تجربه کنید کنار عزیزانتون:)

سلام

ممنون
مرسی مرسی خانم معلم :گل

حوا ...

چه شیطون بودید :)

تولدتون خیلی مبارک :)

نفهمیدم آخر خیر بودم یا شیطون ؟ :دی

خیلی ممنون
:گل

MIS _REIHANE

تو فیلما یا کارتونا همیشه ۱۸ ساله ها قیافه هاشون فرق میکرد.خیلی.اونموقع ی ادم ۱۳ ساله فک میکرد قیافسم عوض میشه(:

نمیدونم،مراحل این زندگی.

اون موقع با زاویه دید یه آدم 12 13 ساله میدیدیم اون کارتونا رو

این حرفو کسی میزنه که ناراضیه از شرایط ، نگید اینطوری

MIS _REIHANE

(((((((:

واقعا.واقعا.اصلا عمر ادمی...

منم فکر میکردم کسایی ک هیژده سالشونه خیلی ادمای جون و سرزنده و شاداب و جذاب و خوشکلین.چمیدونم فازشون با همه دنیا فرق داره.

ولی خب.... کاش ب جای ۱۸ هنوزم ۱۰ سالم بود.کاش بچه بودم.میدونی ولی ی قسمت از وجودم میگه ولش کن،بزرگ شو بزار تموم شه!

جذابیت و خوشگلی انصافا ربطی به سن و سال نداره :)) ولی خب کسایی که 18سالشونه به خاطر سنشون واقعا دنیاشون با بقیه فرق داره :))

چی تموم شه ؟ :)))))

لنی ..

چه خیری بودی :))
تولدت مبارک باشه هیوا جان :)

خیر کی بودم من ؟ :))

قربونت برم ممنون ♥

علی رضا

حواست که هست؟بیان هم مجرد زیاد داره. :))

تولدتم مبارک.امیدوارم به آرزوهات برسی :)

اینجا باید شرلوک هلمز باشی تا اطلاعات طرف رو متوجه بشی اما اون موقع ها با یه"  asl PLZ " طرف شجره نامه خاندانشو میداد بهت :)))

ممنون 
همچنین شما قرباان ♥

هیوا جعفری

تولدت مبارک باشه :) با کلی آرزوهای خوب و از این حرفا

راستش منم اونموقع ها بیست سالگی واسم پیر شدن حساب میشد و خیلی دور بود ولی الان که بیست سال رو هم رد کردم می بینم با گذر سن آدما نه پیر می شن و نه تغییر می کنن

ممنون سلامت باشی

چرا اتفاقا گذر زمان باعث تغییر میشه به نظرم، همین که دیدگاه آدم نسبت به خیلی چیزا عوض میشه خودش یه تغییر بزرگه دیگه

فاطمه م_

منم اون موقعا فک می‌کردم تو این حدودای سن دیگه به هر چی قراره برسم رسیدم. به قول شما خیلی به نظر میومد!

تولدتون مبارک

چه واسطه‌ی خیر هم می‌شدین از نوجوونی :))

آره واقعا خیلی بود اون موقع، احتمالا اونایی که سن و سال اون موقع ما رو دارن هم مثل اون زمان ما فکر میکنن!

ممنونم
خیر بودیم وقتی خیر بودن مد نبود :))

لبخند ماه

سلام

تولدت مبارک مهندس

الان از این کارای خیر چرا نمیکنید؟😉

سلام

ممنون سلامت باشید
موقعیتش پیش نمیاد :))

دکتر محیصا

تولدتون مبارک، :) یعنی واقعا موندم تو نوجوانی تو کار خیر بودید؟ 😆😆😆😆

ممنون خانم دکتر

اصن یه وعضی :))

بریـ ـــدا

دهه سوم رو دارین تموم میکنین البته :)

تولدتون مبارک

اولش نوشتم سوم بعد یکم فکر کردم گفتم 28 چون بیست داره درستش اینه بگم دهه دوم :| 

اصلاحش کردم!
ممنون

محمد رضا

برکت از زندگی رفته:/

 

ان شاالله وارد صدمین دهه زندگیت بشی

یه دهه که با قیافه روحانی گذشت:/

دقیقا

ممنونم
اون نبود یکی دیگه!

شارمین امیریان

سلام.

 

یعنی واقعا تو اون سن واسطه خیر شدید؟!😄

سلام

فیلم نامه کلید اسرار رو با من هماهنگ کردن نوشتن :))

یک مسلمان ...

چقدر ترسناکه...

نکنه به خودمون بیایم ببینیم 60 سالمون شده...

 

:(

اگه زندگی باشیم تا اون موقع همین دید رو به نظرم خواهیم داشت بازم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان