فال فروش

  

 

زیر ساختمون ِشرکت، یه فست فودی هست که کباب ترکی هم داره.

ظهر بود از ماموریت برگشته بودم داشتم میرفتم به سمت ورودی ساختمون، دیدم یه پسرک فال فروش نزدیک سیخ کباب ترکی ایستاده و داره آقای کباب زن! رو نگاه میکنه! 

مسلما بوی خوبی هم داشت که باعث جذب آدم میشد.

یک لحظه گفتم طفلی هوس کرده و پول نداره قطعا!

با خودم گفتم برم براش بگیرم بخوره اما منصرف شدم و یکی دو تا پله رو رفتم بالا! اما دلم نیومد و دوباره برگشتم سمتش. 

دیدم داره با اون آقاهه صحبت میکنه، با خودم گفتم حتما الآن خودش یه جوری ازش یه چیزی میگیره و میخوره و دوباره دو سه تا پله رو بالا رفتم اما باز به خودم گفتم برم براش بگیرم!

این سری رفتم سمتش 

-ناهار خوردی؟

+نه!

- دوس داری از اینا بخوری ؟

+ از اینا ؟ چیه این ؟

-کبابه!

+ غذا میخام 

- بیا بریم داخل برات بگیرم.

رفتیم داخل و قیمتا رو که دیدم، براش یه چیز برگر و نوشابه سفارش دادم و گفتم بشین تا برات آماده کنن. با یه لبخندی نشست روی صندلی منتظر غذا!

 

خودم اومدم بالا و چند دقیقه بعد رفتم ببینم بهش دادن یا نه؟! غذا رو گرفته بود و رفته بود. ولی نمیدونم خوشش اومده بود یا نه!

خوشحال شدم از اینکه تونستم خوده سرکشم رو راضی کنم به این کار!

  

 

+این بچه ها چه گناهی کردن که توو این سن و سال باید کار کنن و از حداقل ها محروم باشن و باهاشون خیلی وقتا بد رفتاری بشه ؟

 

 

 

هـیوا لایک ۱۳

نظرات  (۶)

.مزگت .

منم چند وقتیه وقتی میبینم کسی ازم پول صدقه ای میخواد، دلم نمیاد رد شم.

میگم داشتن این 2 تومن دردی از من دوا نمیکنه اما خیلی کمک بزرگی برای اون میتونه باشه.حداقلش یه کیکه.

خدا آخر و عاقبتمونو به خیر کنه

خیلیاشون متاسفانه کارشون تکدی گری هستش و آدم خیلی وقتا واقعا می مونه که آیا واقعا نیازمندن ؟

خیلی از این بچه ها از کمترین حقوقشون هم محرومن متاسفانه
ان شاءالله

soolin :)

خب خدادوشکر که تهش اتفاق خوبی افتاد..

خیلی دلم میسوزه این طفلونکیهای کوچولو رو میبینم که همیشه تنشون به سرمای سوزناک زمستون و گرمای ذوب ناک تابستون عادت داره و همیشه بخاطر زندگی که ندارن،گشنه و کل کثیف تو خیابونا التماس فال و ادامس خریدن میکنن....ای خدااااع😥

از همه اینا آزاردهنده تر رفتار بعضی از آدما نسبت به شیطنت و بازی این بچه هاست 


علی رضا

آره،دقیقا.

خب شایدم اوضاعشون خوب بوده و یه دفه همه چی عوض شده!

علی رضا

گناهشو پدر و مادراشون دارن.

که این بچه ها رو به دنیا آووردن؟

لبخند ماه

دمت گرم جوان

چه کار خوبی کردی

🌸🌸🌸🌸

سوته دلان
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

ان‌شاءالله که خدا صد برابرش رو براتون جبران کنه...

+ ادامه ***** چی شد؟

 

سلام

ممنون
شمام میخوندید؟ اصلا حواسم نبود ،چیزی نگفتید آخه اصلا
+می نویسم ایشالله! ببخشید اون کلمه رو ناچارا حدف کردم🌸

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان