کووید-19

  

 

روز سه شنبه از خواب که بیدار شدم یه حس ناخوشایندی داشتم.

رفتم سرکار و تا غروب تقریبا همینطور بودم که کم کم احساس سرما کردم و سردم شد و کم کم با لرز همراه شد. پاهامم درد گرفته بود و کمر درد هم بهش اضافه شده بود. بعدشم یه سردرد عجیب اومد سراغم.

تا برسم خونه نابود شدم.

تا آخر شب چندین بار تب و لرز داشتم ولی سردرده دست بردار نبود. روز بعدش رفتم دکتر و دکتر گفت کروناست احتمالا اما یک هفته دیگه بیا آزمایش بده ممکنه الآن مشخص نشه و منفی باشه جواب، اما داشته باشی، اما خب با این حال آزمایش دادم و جوابش مثبت شد.

خداروشکر همه علائم فقط همون شب اول بودن و تا امروز دیگه اتفاق خاصی نیوفتاده برام.

یه چیز دیگه که فک کنم از علائم کرونا بوده ، دو روزی بود که معده م درد میگرفت در صورتی که اصلا همچین مشکلی نداشتم قبلا!

خلاصه که ما هم کوویدی شدیم 

تا ببینیم توو این دو هفته چه خواهد شد...

چند روز بود با خودم میگفتم خوب تا الآن چیزیم نشده ها :| :))

 

- الآن تنها دغدغه ای که دارم اینه که خانواده ازم نگرفته باشن خدایی نکرده

  

 

هـیوا لایک ۱۱

نظرات  (۸)

خزان

کلا عموها موجودات کم فهمی اند ظاهرا😁😁😁

دایی ها نه هااا.فقط عموها😁😂😂😂

ینی من مدام دارم از خودم میپرسم گناه اون بچه چیه که شدی مادرش واقعا ؟ :| :)))))

.مزگت .

خدایی دیگه کسی نیست که نگرفته باشه :))

باز خوبه خیلی خفیف بود.

آره واقعا :))


خداروشکر بله 🌷🌷

soolin :)

اوه خداروشکر که الان خوبید🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

تنتون به ناز طبیبان نیازمند مباد 🙏🏻🙏🏻😊

ممنونم سلامت باشید🙏🏻🙏🏻🌷🌷

خزان

ببین این گربه(😂😂😂😂)راست میگه.گول نخوری بگی خوبم .دقیقا رفت و برگشت داره.یکم فعالیتت زیاد بشه ممکنه اذیتت کنه.حتما تا پایان قرنطینه رعایت کن و بخور و بخواب را سرلوحه ی طندگیت قرار بده.قشنگ سریال دانلود کن ببین حالشو ببز😂😂😂اگه خواستی چندتا خوبشو بگو معرفی کنم بهت😂😁😁😁

عموی یسنا کلی هم ماچش کرده بود هفته ی قبل مریضیش😑بهش میگفتم نکن میگفت دوس دارم بوسش کنم😐😐یعنی از بیخ گوش من تاحالا ۲-۳باری گذشته.خیلی سگ جونم علارقم ظاهرم😂😁😁😁

باید به یاد اون قدیما بهت بگیم خزه که به اسم بقیه نخندی ؟ :))

کلی فیلم و سریال ندیده دام ، دس شوما درد نکنه
منم دقیقا شب قبل از علائم دار شدنم خونه داداشم بودم و برادر زادم رو بوس کرده بوده 
در ضمن راست میگه دیگه عموشه دوس داره بوسش کنه :دی

لیانا وزیری

انشاالله زودتر خوب بشی.فقط حواست باشه اصلا خودتو خسته نکن و استراحت کن حسابی.بیرون هم نرو تا یکی دو هفته،حالت بدتر میشه.

ممنون

نه بابا کلا در حال استراحتم :دی
🙏🏻🌷🌷

گربه ...

منم کرونایی شدمD: سلام هم درد. الانم دیگه علائم بیماری تموم شده و فقط خستگیش مونده. البته من چون سنم کمه نسبت به والدینم زودتر حالم خوب شد ولی سه روز رفتیم زیر سرم:| تا یه مدت دیگه هم تو قرنطینه باید بمونیم که به کسی انتقال ندیم=)))) 

شما هم انشالله خوب میشین:) فقط گول نخورین و بلند نشین که کار سنگین انجام بدین. رفت و برگشت داره. سرم خیلی خوبه، استرس و اینارم به یه نقطه ی شایسته بگیرینD:

سلام

اون سرم :|
من خداروشکر کلا همون شب اول بود که اذیت شدم، البته تا الآن :دی
ان شاءالله همگی به زودی زود خوبه خوب بشید
من که کلا توو اتاقم کاریم نمیکنم کلا 
🙏🏻🌷🌷

خزان

خب بسلامتی🤣🤣🤣😂😂😁😁😁

شوخیدم.ایشالا زود زود خوب بشی.خفیف گرفتی احتمالا چون میگی الان دیگه خوبی

برادرشوهره منم ۲هفته قرنطینه اش تموم شد و خداروشکر هیچکدوممون تا این لحظه علائمی نداشتیم....

خدایا عمر دشمنان ما را زیاد کن تا شاهد موفقیت های بیشتر ما باشن :))

ممنون🙏🏻🌷
خداروشکر خداروشکر
به نظرم واقعا معلوم نیست سیستم انتقالش چطوریه :|

ساشا مارر

): barat arezoye salamati daram

خوش اومدید🌷

ممنون🙏🏻🌷

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان