عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!

   

  

پیرو پست قبل عارضم که، خداروشکر کلا قضیه منتفی شد و این سری واقعا احساس خوبی داشتم از این تموم شدنه! اصن احساس سبکی پیدا کردم و متوجه شدم که واقعا برای هم نیستیم ما انگار!

اینستاگرام، اکانت تلگرام، شماره هاش ، کلا هرچی بود رو پاک کردم ...

مسخره کرده بود ما رو -___-


اگه شد میام مینویسم که چی شد! 

 

 

 

+ سال اولی که خمس دادم کل مبلغی که دار و ندارم بود، سال بعد شد خمسی که باید میدادم!ینی توو یک سال خداروشکر چند برابر شده بود، اما امسال داراییم نصف شده و نه تنها چیزی برای خمس دادن ندارم بلکه بدهکار هم هستم یه مبلغ ناچیزی! 
خداییش الآن نباید خدا بیاد به من خمس بده ؟

چرا همش میگیره ؟ :دی

 

 

هـیوا لایک ۸

نظرات  (۴)

خزان

اینکه حالت خوبه یعنی این بازگشت کوتاه لازم بود...تا همه چی تموم بشه...انشاالله یه ادم درست جوری وارد زندگیت بشه که سالها بعد وقتی با هم مرورش میکنید دلتون قنج بره🙂

 

 

 

 

خوشم میاد که مثل مشاور ها نظر میدی :دی

آره واقعا خوب شد به نظرم این اتفاق افتاد

ممنونم ممنونم

آقای سر به‍ راه

دنیا چه بالا پایینی داره

پست قبل حال خوب شروع کردن بود

این پست حال خوب تموم کردن:)

آره واقعا
زندگی همینه کلا
چیزی موندگار نیست ...

شارمین امیریان

سلام.

این وسط فقط قسمت شده بوده به اقای سوپری بگید که دوسش دارید😄

سلام

آره 😂😂
حداقل روابطمون با اون بنده خدا مستحکم تر شد 😂

زری ...

ما که نفهمیدیم قضیه چه بود ....

آخه دیگه بیات شده قضیه

ولی چشم میفرستم براتون رمز رو 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان