تماما منفی

 

این روزا هیچ کلمه ای برای توصیف حالم فکر نکنم وجود داشته باشه

من خیلی کم پیش میاد تلویزیون نگاه کنم. فقط زمانی که با خانواده داریم شام میخوریم و تلویزیون روشنه.

از زمان اعتراضات مدام دارن چرت و پرت تحویل میدن.

هر سری خودمو مدام کنترل میکنم که چیزی پرت نکنم سمت تلویزیون.

اون اوایل داشت میگفت که بخاطر شلوغیا بورس فلان قدر توو یه روز ریخته! در صورتی که خوده من به شخصه دو ساله سرمایه ای که با زحمت جمع کرده بودم نصف شده به لطف همین عوضیا و مردک کلاس شیشمی با قول و وعده در مورد بورس را ی جمع کرد برا خودش و توو این مدت هر روز بدتر از روز قبل بوده. این فقط یه نمونه از هزاران مزخرفی هست که این چند روز پخش کردن. برنامه هاشون تماما توهین به شعور آدماست به نظرم

دیشب که اخبار مزخرف 20 و سی ماجرای نیکا رو تعریف میکرد سراسر خشم بودم از این حجم از دروغ!

آخر شب اینستاگرام ویدئو مادرش رو دیدم و اونقدر ناراحت شده بودم تا صبح ساعت 6 خوابم برد...

چطور میشه آخه اینقدر جون آدما بی ارزش باشه ؟؟

این همه دروغ برای چی ؟ برای قدرت ؟

نمیدونم اونایی که این کارا رو میکنن به چه قیمتی دارن خودشون رو راضی میکنن ؟ 

چقدر پول در مقابل انسانیت آخه ؟

  

دست به بلاکمم خیلی خوب شده!

هرکسی که ازشون بگه بدون هیچ حرفی بلاکش میکنم

 

 

مدام دارم آهنگ light of the seven رامین جوادی ( کلیک کنید) رو گوش میدم و انگار این آهنگ غم عالم رو با خودش داره...

(حجمش 22 مگ هست اما ارزش شنیدنش رو داره)

  

  

هـیوا لایک ۱۰

نظرات  (۱۶)

آلا (alileh)

سپاس موفق باشید

قربان شما

همچنین 🌷🌷🌷

آلا (alileh)

چ خوب بلاخره یه وبلاگی رو دیدیم پشت مردممون بود

خوش اومدید🌷🌷

قربان شما 🙏🏻🙏🏻

Mehrzad 99

خشم زمانی بوجود میاد که یک حسی از بی عدالتی بهمون القا میشه پس وقتی گفته میشه جامعه خشمگینه یعنی بالادستی ها عادل و شایسته نیستند بعضی ها برای این نمی تونند بپذیرند که باعث میشه به خودشون و باورهاشون شک کنند شک با خودش ترس و احساس نا امنی میاره

همون بلاک کردن شون بهترین گزینه ست

 

 

یادمه وقتی سریال رو میدیدم وقتی این آهنگ پخش شد برای بخشی بود که همه تو سپت جمع شده بودند چندین بار زدم عقب که بازم گوشش بدم

مرسی که گذاشتیش

سلام 

خوش اومدی 🌷

چقدر قشنگ گفتی. دقیقا همینطوره. خیلی ها از میترسن که شک کنن...

من خودم متاسفانه اون سریال رو ندیدم هنوز ولی این آهنگ و سکانسی که هست رو خیلی دوست داشتم ...
🌷🌷

ن. ..

ممنون از خوش آمد گوییتون

خوشحالم با وبتون آشنا شدم، با اجازه دنبالتون کردم

برای بقیه اش هم سکوت می کنم

سلامت باشید

لطف دارید ممنونم🌷🌷🙏

😞😞

ن. ..

سلامَلِیکُم

پوففف اولین چیزی که تو یه وبلاگ جدید _ برای خودم_ دیدم رو نگاه کن

بورس 🤦‍♀️ از اون سال دولت قبل که همه ی پولهام دود شد رفت هوا، دیگه اصلا نخواستم سمتش برم و نگاهش کنم 

یعنی روند بورس هنوزم همونجوری خیط و کلاهبرداریه؟ هنوز دارم قسط میدم به خاطرش و حرص میخورم

چه فیلما که به سرمون نمیاد، پول زحمتکشیتو بده بره تو حلقوم معلوم نیست کدوم...... 

سلام

خوش اومدید 🌷🌷
متاسفم که خاطره خوبی تداعی نشد براتون😒
خدا لعنتشون کنه پول مردم رو چاپیدن واقعا!
هنوز همونه! (ببخشید) خر همون خره فقط پالونش عوض شده دیگه!
هر روز یه بلای جدید واقعا...

ماهور بانو

دل خون است 

روان ها پریشان است.

حالمان خوش نیست هیوااااا

 

 

همه همینن این روزا تقریبا...


Unborn ..

چه آهنگی رو برای چه موقعی پیشنهاد کردین! من دیگه از بعد از این جریانات دست و دلم به هیچ موسیقی متنی نمی رفت ولی می رم این رو گوش می دم. یه زمانی همپای روزهام بود. 

 

خواهش می کنم باز هم بنویسین. ما باید از این روزها بنویسیم. زنده باشین. 

خوش اومدید🌷🌷


به نظرم آهنگ بجایی بود واقعا

ممنون از لطفتون 🌷

کوروش

چ خوب ک همتون دارین از عصبانیت میمیرین👎

کوروش آسوده نخواب که هم اسم هات حتی میترسن از خودشون آدرسی چیزیم بذارن :))))

از عصبانیت چی داریم میمیریم ؟؟؟
فکر کردی و این حرفو زدی واقعا؟
طرز فکرت مثل این میمونه که توو یه کشتی سوراخ باشی و بیای خوشحالی کنی !!!
سن و سالت باید خیلی پایین باشه به نظرم :)))

فاطمه ...

خیلی از کسب و کارها تو این مدت آسیب دیده و حرف مردک که گفته بود کلی شغل ایجاد میکنه حالا با ورشکستگی و از بین رفتن شغل ها تعبیر شد :)

سلام

خوش اومدید🌷🌷

کلا هر حرفی زده برعکسش اتفاق افتاده متاسفانه و بازم یه سری ازش طرفداری میکنن :|

AE

خیلی ممنونم از لطف‌تون و خوش آمدگویی تون :) 

 

من متاسفانه قلمی به خوبی شما و خیلی از وبلاگ‌های دیگه‌ای که می‌خونم ندارم ، برای همین به فکر اینکه بخوام وبلاگ و آدرسی هم داشته باشم نبودم ولی همین‌که همیشه می‌گن حتی تو اتفاق‌های خیلی بد هم اتفاق‌های خوب پیدا می‌شه برای من این دوره قطعی اینترنت باعث شد تا وبلاگ‌های بیشتری پیدا کنم و به دنبال کردنشون علاقه‌مند بشم، برای همین امیدوارم شما ما رو از قلم‌تون محروم نکنید :) 

 

🌷🌷

 این تعریفهایی که کردید ربطی به وبلاگ من و نوشته های من نداشته قطعا
ممنون از لطفتون 
🌷🌷🌷🌷

AE

البته امشب اخبار ساعت ۲۱ یه ۱۵ ثانیه‌ای خبرهای خوبی پخش کرد:) 

و البته جای تعجبی نیست ، اینا همونان که تا سه چهار شب تحلیلگر و کارشناس فنی می‌آوردن که اگر موشک به هواپیما بخوره تا چه حد پخش می‌شه تو محیط و دشمن داره دروغ می‌گه.

ان شاءالله که تشت رسوایی‌شون باز هم به زمین بخوره، البته اگر شرم و حیایی داشته باشن.

 

+ یه‌بار موقع نهار داشت سمت خدا پخش می‌شد،  روحانی حاضر هم می‌گفت تو جنگ صفین معاویه به طرفداراش گفته بود شما دنبال خبر جنگی که با علی ( ع ) دارم رو نگیرید ، گناهی به گردن شما نیست. آقا یا خانم یک مسلمان برای منم سوال شد فرق شما و معاویه در چیه؟ 

من که ادعای مسلمون بودن ندارم اما اگر شما یک مسلمانید برای چند دقیقه با ناامیدی نشستم و فکر کردم آیا شباهتی به شما و امثال شما دارم یا نه که اگر دارم کجای راه رو اشتباه رفتم.

بعید می‌دونم بر خلاف ادعاهاتون کمترین اعتقادی به خدا و آخرت داشته باشید پس براتون از صمیم قلب آرزو می‌کنم که ان شاءالله رنجی که ما به واسطه شما و افکار و حرفای شما تجربه کردیم دیر یا زود تو مین زندگی این دنیای خودتون تجربه کنید 

اگر دونستن همه چیز باعث عذابه پس تو نادونی و حماقت‌تون بمونید تا آرامش ' در اولیت ' تون یه وقت به هم نخوره ولی بذارید صمیمانه بهتون بگم آرامش تون رو با ویرانه کردن آرامش میلیون‌ها نفر دیگه ساختید.

 

کاش از شما و امثال شما جز اسم چیز دیگه‌ای نشنیده بودم همون‌طور که امیر‌المومنین علی ( ع ) [ که البته اگر اعتقادی بهشون داشته باشید ] در وصف کوفی ها نوشت 

 

خوش اومدید


:))) خوب بود
آره دقیقا، بعد یه سری که فرق چیز با چیز رو نمیدونن میومدن توییر توییت میزدن که نه به هیچ وجه امکانپذیر نیست، اصلا اینا کار اونوریاست و چطوری میشه فیلم بگیرن دقیقا از اون لحظه؟ 
زمین خورده ولی اینکه یه سری هنوزم سرشون رو مثل کبک کردن توو برف و نمیخان چیزی بفهمن ، بده! اینکه دارن به شعور مردم توهین میکنن و یه سری نمیخان بازم بفهمن بده!


+ کسی که در مقابل ظلم سکوت کنه قطعا در اون ظلم شریک هست

++کاش یه آدرس میذاشتید از خودتون

هوپ ...

چند روز مقاومت کردم اخبار رو دنبال نکنم. دیشب کلیپ مادر نیکا رو دیدم و هزار بار از خودم پرسیدم‌ چطور میتونه بغضش رو انقدر خوب قورت بده و باصلابت حرف بزنه؟ آیا نیکا هم با همین صلابت با مامورا حرف زده و لجشون رو دراورده که اینطور زدنش؟

من اینطور فکر کردم که اون بنده خدا وقتی عزیزترینش رو از دست داده دیگه دنیا چه اهمیتی داره براش واقعا؟

یک مسلمان ...

دارم فکر می کنم فرق کسی که به خاطر خشم یا دزدی یا نفاق یا هر چیز دیگه ای به دیگران دروغ می بنده تا چند صباحی بیشتر روی صندلی قدرتش بشینه با کسی که در اعتراض به همون آدما می نویسه مردک کلاس شیشمی چیه؟! 

 

+ البته که من هم در بورس متضرر شدم ولی بورس ربطی به مردکی که گفتی نداره. 

 

++ دونستن همه چیز، باعث عذابه. ما نیاز نداریم همه چیز رو بدونیم. آرامشم باید برام در اولویت باشه. برا همین خیلی وقته همه کانال های خبری رو پاک کردم و تلویزیون هم برای خونه مون نخریدیم! 

 

 

++ مراقب خوبی هات باش :)

میدونی توو قسمته آخر جمله اولت خودت داری میگی همون آدما و بعد توو جمله دومی که نوشتی اومدی و طرف رو تبرئه کردی!!!!! ان شاءالله چیزایی که ما میگیم دروغ باشه 


+ حرفت درسته البته تا یک سال و نیم پیش نه الان! که اونم باز ربط داشته چون طرف رئیس غوه قذاییه بوده و باید با فساد مبارزه میکرده و نکرده!! شمام که متضرر شدی جایی مطالبه کردی؟؟؟


++ درسته ولی داریم توو همین جامعه زندگی میکنیم، اگر بخایم در مقابل این همه اتفاقات بی تفاوت باشیم که دیگه انسانیتمون میره کجا ؟؟ ما توو کشورمون برای جورج فلوید کشتیم خودمونو!!!!


++🌷🌷

** دلژین **
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سیاست بی همه چیز و ****** ****** داعشی بی همه چیز تر ...

ببخشید که یکم سانسورش کردم


ناشناس

آدم داریم که برای قدرت پسر خودش رو کشته و الان ماشاالله مسئول اقتصادی هم هستند :)))

ناشناس نباش :)

مهرآ :)

عجب آهنگی...

دست به بلاک چیز خوبیه...به نظرم احترام به مغز و روانمونه!

 

من عذابمه دیدن این اخبار...چه اینوریش چه اونوریش... لامصب هر بار قلبمو تا مرز ایستادن میبره از شدت ناراحتی و عصبانیت...

 

آخ شما هم؟ ما هم این روزا بی خواب شدیم همه اش...هی شبا هرچی تو روز شنیدیم و دیدیم رو مرور میکنیم بلکه قابل هضم بشه...ولی فقط بد تر و وحشتناک تر میشه!

برای یکی از قسمتای سریال بازی تاج و تخت( game of trones) هستش


آفرییین ، دقیقا
واقعا خیلی تاثیرات منفی میذاره، من سه روزه خونه ام و دست و دلم به هیچ کاری نرفت اصلا. قبلا از هرچی خبرگزاری بود لفت داده بودم اما الآن واقعا اعصابم بهم میریزه از این همه دروغ!

آدم باید سیب زمینی باشه که بخواد بیخیال رد بشه از این قضایا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان