امیکرون در امیکرون!

  

دو هفته پیش با علائم گلودرد و آبریزش بینی، کرونا گرفتم و یک هفته ای خونه موندم. خانوادگی به کرونا مبتلا شدیم.

خوب شدم و شنبه ی همین هفته رفتم سرکار. اما پدر و مادرم و خواهرم دوباره با علائمی که اول داشتن درگیر شدن!

شنبه رفتم سرکار و تا دوشنبه خوب بودم. آخرای شب یه احساس گلودردی دوباره اومد سراغم و باز نرفتم سرکار. غروبش صدام گرفت و یه مختصر بدن درد که گاهی میاد سراغم دارم و دوباره کرونا گرفتم! به فاصله 2 3 روز بعد از بهبودی :|

رفتم دکتر و گفت امیکرون برخلاف قبلیا که بعد از ابتلا تا چند ماه نمیگرفتی، مدام میچرخه و شما تا همه خانواده خوب نشید، هی از همدیگه میگیرید و هی میچرخه بینتون :|

  

  

هـیوا لایک ۶

نظرات  (۱۳)

یک مسلمان ...

خب الحمدلله که الان خوبی دیگه ها؟! :)

سلامت باشی

بله بله خداروشکر🌷🙏🏻

.مزگت .

من آوردم خونه!

خوب شدم!

همه گرفتن!

دوباره گرفتم! اینبار بدتر

اصن یه وضی

دهن اش سرویس

فاصله بین اولی و دومی شاید یه ماه بود

من خداروشکر هر دو بار که گرفتم فقط گلو درد و آبریزش بینی و گرفتگی صدا داشتم 

ان شاءالله سلامت باشید همیشه

نرگس باران

چقد بد! من از قبل عید که امیکرون گرفتم دیگه ماسک نمیزنم! پس احتمال داره دوباره بگیرم! عجب!

خوش اومدید

والا چیزی که من فهمیدم میگفتن در ماه 2 بار میشه گرفت گویا! اما خب چیز دقیقی من نفهمیدم واقعا چجوریه ! فقط خداروشکر مثل سرماخوردگی بود

سید محسن

.*آموزش و پرورش و سایر مرا کز اجتماعی به ما چگونه فکر کنیم را، نمی اموزند. آنها بما می اموزند که به چی، فکر کنیم.

🧐🧐

Me

جناب هیوا عیدتون مبارکا باشههههه:))))))))

ممنون ممنون

عید شمام مبارکا باشه 🌷🌷🌷🌷🎉🎉

مهرآ :)

آخ خیلی بده ما هم یک ماه تمام همین وضعو داشتیم. یکی خوب نشده بعدی شروع میشد علائمش...هممون هم دو دور پشت سر هم گرفتیم قشنگ://

ای بابا

من همش فکر میکردم فقط ماییم اینجوری شدیم اما گویا تنها نبودیم🤦‍♂️😁
خداروشکر خوب شدید دیگه
🌷🌷

خزان

اتفاقا دو سه روز پیش تیریپ مامانه باحال گرفتم بردمش پارک و بعدشم ذرت مکزیکی خریدمو و قدم زدیم.....هیچی دیگه پسفرداش تب و لرز کرد😶😐 

دلم میخواد کله امو بکوبم به دیوار🙄🙄

دیگه اونجوریم نیست که تا بری بیرون ویروسه بیاد سراغت مچت رو بگیره :)) اینجوری باشه تمام کسایی که از مترو استفاده میکنن باید صددرصد بگیرن!

بازم ببرش بیرون بهش خوش بگذره،پس فردا بگه مامان خوبی داشتم :دی

علیــ ـرضا

خدا رو شکر که الان حالتون خوب شده 

اینقدر نگران نباشید بالاخره میاد و میره ! 

ممنونم سلامت باشید

دیگه خداروشکر داره کم کم شبیه به سرماخوردگی میشه اگه چشم نزنیم :))

خزان

ما هم یه عامل ویروس فعال داریم تو خونه...میره مریض میشه میاد خونه.....بعد منو دخترم باس یه هفته تو خونه باشیم تا خدایی نکرده ناقل نباشیم....خودش راحته به کاراش میرسه😐😐😐

ناراحتم میشه وقتی میگم مراقب باش بچه تو خونه پوکیده طفلی....

الآن دیگه طوریه که همه امیکرون دارن مگه اینه خلافش ثابت بشه :|

کلا بیرون از خونه هرکاریم کنی ممکنه بگیری 🤦🏻‍♂️
فضای باز و پارک ببرید لااقل طفلی رو

Me

سلام

جدی؟ هی میچرخه؟؟؟

هیچی دیگه:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/

سلام

آره متاسفانه 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

شارمین امیریان

سلام.

ای داد بی‌داد! این دیگه چی بود گرفتارش شدیم😫

 

ان‌شالله زودتر خوب بشید

سلام

هر سویه که میاد داستانای جدیدتری داره! 

ممنونم سلامت باشید

آقای سر به‍ راه

بسم الله !

یعنی هر کی یه غصه ای داره با کرونا

 

آره واقعا!

اینطوری که داره پیش میره انگار نابودیش دور از ذهن تر میشه!

زری ...

مام خانواده هی میچرخید بین مون

تا بالاخره دسته جمعی تصمیم گرفتیم خودمونو به بخور و انواع اقسام چیزا ببندیم تا همه خوب شیم ..

من برام تعجب آور بود،فکر کردم سری قبلی امیکرون بوده این سری دلتاست!

خداروشکر خوب شدید 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان