استوری

   

   

    

" با عرض سلام و ادب خدمت تمام دوستان عزیزم

بالاخره بعد مدتها، زحمات شبانه روزیم نتیجه داد و به لطف خدا و محبت دوستان و اساتیدم، عازم کشور آلمان هستم برای یک فرصت مطالعاتی

از حضورتان برای مدتی مرخص میشم

تمامی شما دوستان خوب و با احساس و محترم من هستید

برای تک تک شما عزیزان بهترین ها را آرزومندم.  "

    

      

پری روز! یه استوری گذاشتم با این متن.

سیلی از تبریکات به راه افتاد و کلی سوال کردن و یکی حتی گفت برام آچار بگیر :|
یه سریا هم مشخص بود چشم دیدن نداشتن :)))

وقتی داشت محدودیت زمانی استوری تموم میشد نوشتم:

      

" دوستان متنش خوب بود؟
یه موقع خواستم برم همچین پیامی بدم خوبه ؟؟ "

و دوباره سیلی از فحش ها بود که جاری شد :| :))

     

یه سری چند سال قبل یه همچنین مدلی پیامک فرستادم برا بقیه که میخوام برم سوریه! بعد آخرش نوشتم خوبه متنش ؟؟
بعضیا نخونده بودن آخرشو :)))
یکی از فامیلامون به باباش گفته بود و اونم قاطی کرده بود ناجووور که پدر و مادرش چرا میخوان بذارن بره آخه؟؟؟

     

      

خیلیا دیگه گولمو نمیخورن و خیلیا بازم گول میخورن :)))

خیلی وقت بود شیطنت نکرده بودم و شیطنت خونم پایین اومده بود :دی
   
   
  + یه روزی این استوری به واقعیت خواهد پیوست! حالا آلمان نشد یه جای دیگه ولی خواهم رفت :| دور خواهم شد از این خراب شده :| :|    

        

    

    
  
     

هـیوا لایک ۸

نظرات  (۱۲)

یک مرد!
سمیه نرو ...

:)))


خوش اومدید

بریـ ـــدا
بله اذیت کرن خیلی حال میده اما دو طرفه نیست :/

ما از سمت خودمون تمام تلاشمون رو میکنیم :))

بی پلاک ...
حس میکنم آرزوی دور از انتظار و وقوعی نیست ..
من که مطمئنم یک روزی میبینم شفق رو :)

قطعا همینطوره

ان شاءالله به زودی محقق بشه برای شما و ما 

بی پلاک ...
مثلا من عمیقا دوست دارم برم روسیه شفق قطبی ببینم!
شما میخواید برید چیکار کنید؟! 

شفق قطبی عالیه

منم میخوام برم زندگی کنم
اینا آرزوعه و آرزو بر جوانان عیب نیست :|

بی پلاک ...
بهله جالب بود البته قدیمی  😅😅😅
من میخواستم بپرسم چرا میخواید برید المان؟! 

خب گویا همه اینکاره بودن قبلا :دی

حالا آلمان نشد یه جای دیگه :دی

خوش اومدید

اسی بلک
منم دوست دارم برم آلمان:))
امیدوارم هم شما بتونید برید هم من:))

فیلن دانک :دی

خوش اومدی اسی بلک

کاکتوس :)
دیر که نیست 
حنای ما رنگی نداره 

والا حنای ما خیلی وقته رنگ نداره اما بازم گول می زنیم :))

کاکتوس :)
یادش بخیر یه زمانی چقدر دوستان رو اذیت میکردیم

هنوزم دیر نیستااا :دی

... به دنبال حقیقت ...
سلام

خیــــــــــــلی خوب و بی رحمانه بود انصافا...  :)
تازه من الان که داشتم یم خوندم و به آخر متن نرسیده بودم داشتم فکر می کردم ازتون سوال کنم و مشورت بگیرم در خصوص بورس تحصیلی و ....   :))

سلام 

بی رحمانه رو قبول ندارم :دی
شما قصد دارید کجا برید ؟ :دی
سوالی باشه اگه بلد باشم جواب میدم 

میم . الف
گاهی وقتا اینکارا لازمه😂😂😂

من که دیگه حنام برای خیلیا رنگ نداره :| :))

جناب منزوی
بنده خداها با چه ذوقی تبریک گفتن :)

بعضیا آره اما بعضیا قطعا فحش دادن که این چجوری رفته ؟ :))

قطعا شما که همجنس ما هستید بهتر درک خواهید کرد :))

آقای سر به هوا :)
یه بار یه رفیقم همین کار کرد و گفت بیمارستانه و تصادف و....


شمام امتحان کن 
حال میده :دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان