نارضایتی

  

   

دیروز رفته بودم توو فکر که به اون شرکتی که چند وقت پیش بهم زنگ زدن بهم و نرفتم، زنگ بزنم ببینم نیرو گرفتن یا نه ؟

امروز مصمم تر شدم :|

رفتم براشون رزومه فرستادم.

توو فکرم که تاریخ قرارداد یکماهه با این شرکته تموم شد، بگم دیگه نمیام!

اصلا اون چیزی که گفته بودن و فکر میکردن نیست...

  

  

  

هـیوا لایک ۰

نظرات  (۱۱)

جناب منزوی
ان شاءالله که حل میشه

توکل بخدا

ممنون جناب منزوی عزیز ♥

جناب منزوی
سلام
ان شاءالله مشکل حل شد؟

سلام

نه !فعلا باید با شرایط بسازیم 

raha banoo
ای بابا... ان شاء الله هرچی خیره ولی مشورت هاتونو بکنید بعد بیاید از کار بیرون

ان شاءالله

حتما 

بهامین
اگر قصد انصراف از کار فعلی دارین،خوب همه جوانب درنظر بگیرید و تصمیم بگیرید

حتما حتما

فاطمه ...
سلام خوبی از خودتونه:)
دعا می کنیم شما و همه دوستان کارتون عالی بشه😊
بارونم میباره ان شاء الله مستجاب بشه

سلام

خواهش میکنم
عکس رو تازه دیدم، انصافا عجب صبحونه ای بوده
ان شاءالله
ممنونم :گل

banooye bahar
 دوسال پیش که دانشجو بودم منم یک موسسه برا کار رفته بودم  دقیقا حس پادو بهم دست داده بود:/ دو هفته کارم بیشتر طول نکشید تو اون موسسه البته حس خوش نیومدن دو طرفه شده بود من چون دیدم یه چیزایی یاد میگیرم گفتم خوبه میمونم بعد صاحب موسسه میگفت دوست دارم بیشتر شلوغ باشی:/یعنی فقط ازت کار نمیخوایم:|دیگه زدم بیرون

آدمای...زیاد شدن متاسفانه

منم با این شرایط اینجا نخواهم ماند😐😏

آقای سر به هوا :)
اولا مطمئن شو اونجا میگیرنت بعد برو
دوما مگه روز اول یه خانومه نگفته بود بهت مدیر ازت خوشش امده؟!

حتما همین کارو میکنم

بله خانمه گفت ، من خودم خوشم نیومده 

هیوا جعفری
کار کلن همینه. مخصوصا اوایلش به چشم یه پادو بهت نگاه می کنن، عجله نکن هیچوقت و سریع از کار بیرون نیا 

درسته ولی خب من بخاطر یه سری مزیت هاش انتخاب کردم که پس فردا بگم فلان قسمت کار میکنم، ولی خب اون چیزی نیست که فکرشو میکردم


خوش اومدید 

حوا ...
ان‌شاءالله هر چی خیره همون بشه.

ان شاءالله

ممنون :گل

یک مرد!
کار همینه

همه مون همینیم

من چند برابر تو مدرک و تجربه کاری دارم الان بعد از پونزده بیست سال کار حرفه ای و تجربه گران قیمت دارم کار یه پنجم ابتدایی میکنم

توو اون پستای قبلیم گفتم این یکی شرکتی که هست فاصله خیلی کمی با خونه داره.

اینجایی که هستم بخش تحقیق و توسعه قرار بوده کار کنم، این مدت انگار پادو بودم! هنوز یه جایگاه مشخصی ندارم.
گفتم توو این بخش یه پیشرفتی هم داشته باشم اما اصلا اینطور نبوده و بدتر هم بوده.
حتی یه جبهه گیری هم نسبت به این بخش توو کل کارخونه هست و کلا انرژی منفی میدن به آدم.
وقتی اینطوره خب جایی که نزدیکمون هست رو انتخاب کنم بهتره که !

یک مرد!
تو کار همممممیشه صبر کن 

استقامت رمز پیروزی است دیری دیری دین

جدا باید صبور باچی تا چندسال بی ادعا فقط کار کن

بحث چیزه دیگه ایه

من بخاطر موقعیت شغلییی که اینجا داشت انتخابش کردم، ولی الآن چیز دیگه ای میبینم!
مثلا لیسانس دارم ولی کارایی که هست انگار به یه بچه بگی انجام بده و حس میکنم خودمو دارم کوچیک میکنم از نظر شخصیت و و و

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان