تفاوت

  

  

شرکت قبلی که بودم همون اول مثل خیلی شرکتای دیگه ازم یه سفته گرفتن به عنوان ضمانت!

محل کار فعلیم فقط یه فرم برام ایمیل کرده بودن و توش اطلاعات شخصیمو پر کرده بودم و یه چندتا کپی از مدارکم داده بودم بهشون.

روز اولی که رفتم سرکار، یه لپ تاپ و یه گوشی موبایل بهم دادن بدون اینکه حتی قراردادی امضا کنم !

از وقتی که کرونا همه گیر شد یه روز فقط با مترو رفتم و وقتی مدیرمون فهمید، یکی از ماشینای شرکتو داد بهم که با یکی دیگه از بچه ها با ماشین شرکت بیایم و بریم و از وسایل نقلیه عمومی استفاده نکنیم

امروزم واحد ما رو کلا گفت نیاید شرکت و بمونید خونه 

چقدر تفاوت هست واقعا... 

  

+ من خودم به شخصه از گرفتن کرونا نمی ترسم! بیشترین نگرانیم برای اینه که بگیرم و ناقل باشم و آدمای دیگه بخصوص خانوادم از من بگیرن خدایی نکرده:(

  

  

+ از همه جا داره بلا میاد :(
سیل، زلزله، بیماری و ...

برای همدیگه دعا کنیم 

 

 

+لطفا مراقب خودتون باشید ♥

 

 

هـیوا لایک ۱۳

نظرات  (۱۲)

بهامین ツ

کاش زود  همه چی مثل قبل بشه

ان شاءالله🌸🌸

علی رضا

انگار دیگه کلا ول کردن این بیان رو و فقط ماه به ماه میان هزینه سرور رو به دیتاسنتر میدن میرن. :/

یه کاری میکنن بریم دنبال یه جای دیگه :|

تا میای به یه جا عادت کنی ، کلی داستان در میارن و باید اسباب کشی کنی :|

ماهور بانو

خدا رو شکر که راضی هستین.قطعا شرکت هم از شما راضیه😃

 

همیشه سلامت باشین.

خداروشکر 


ممنونم، شمام همینطور :گل

هیوا جعفری

چقدر خوب

مراقب خودتون باشید چه سالی شد امسال بگذره فقط

واقعا سال پر ماجرایی بود

امیدوارم این بیماری دست از سر همه آدما بر داره... :(

تسنیم ‌‌

الان با شرکتتون پز میدین تو این اوضاع؟

آیا این کار درستیست؟ :)

نه اتفاقا در مذمت شرکت قبلی اینو گفتم راستش


+ خوش اومدید 

علی رضا

خیلی چاکرم،ما هر جا بریم رفت و برگشتمون باز همینجاست.

فدات،خوبم. :گل

آقا این قسمت آمار و گزارش پنل تو هم مشکل داره؟مال من الان فکر کنم حدود 4_5 ماه باشه که نشون نمیده چیزی.

بازگشت همه به سوی اوست :دی


آره ، خیلی وقته برای منم مشکل داره، آخرین بازدید کننده ها  و آخرین نمایش ها رو نشون نمیده
مشکل فراگیریه ، برای همه فک کنم اینجوری شده

علی رضا

دیگه باید کل شرکتو تعطیل میکرد ناموسا

آقا دیروز یادت افتادم گفتم کجاست پس:دی

 خوبی ؟
شیفتیمون کردن، هر روز از هر واحد یه نفر نماینده باید شرکت باشه، هفته ای یه بار صبح تا ظهر میایم 

سوته دلان

سلام

خداروشکر؛

آدم خوشحال میشه میبینه یه جوونی از کارش راضیه و برای نون حلال تلاش می‌کنه.

ان‌شاءالله برای همه جوونها همینطوری باشه...

 

+ شب لیله‌الرغائب هست و همگی محتاج دعا...

 

سلام

الحمد لله
ان شاءالله همه کسانی که دنبال کار میگردن به زودی زود مشغول بشن 

+ ان شاءالله همه حاجت روا بشن 🌹🌹

soolin :)

سلام....بابا دمشون گرم چه خوب.....👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

شمام مواظب خودتون باشید و خانوادتون.

راستی اون پستهای رمزدار چیشد ادامه اش؟؟؟

سلام

آره واقعا دمشون گرم :دی
واقعا آدم بیشترین دغدغه اش خانواده اس.
تموم شد دیگه آخرین پست که فرجام بود اسمش قسمت آخر بود، دوست داشتید ادامه داشته باشه ؟ :دی

🌹🌹🌹🌹

فاطمه م_

این شرکت جدیده چه خفنه و هواتونو داره، دمشون گرم :)

آره خداروشکر

الحمد لله از شرکت قبل در اومدم :دی

Leila

سلام

مدیر خیلی خوب و کاربلدی دارید همین حس اعتماد و ارزش قائل شدن باعث میشه اعضای دیگه هم برای کار و شرکت ارزش قائل بشن و خوب کار کنن و وقتی دغدغه ای جز کار کردن نداشته باشن خب مسلما خروجی خوبی هم تحویل میدن.

 

وزارت بهداشت منو کشت بس که پیام داد میخوام جوابشو بدم بگم اقا من اون کرونای اولیه رو گرفتم و خوب شدم من نمیگیرم دست از سرم بردار😂 

 

عجب سالی بود 98 

سلام

بله خداروشکر  هوای تیمش رو داره

خب نیازه که یادآوری کنن 
واقعا چه سال بدی بود...
سالی که نکوست از بهارش پیداست :|

قلیل هستم

خدا به همه‌ی بندگانش رحم کنه در این شدائد زندگی

ان شاءالله

خوش اومدید🌹🌹

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان