آشفتگی

   

  

از لحاظ روحی نیاز دارم که چند روز برم توو یه کلبه وسط جنگل که هیچ احدی دور و اطرافم نباشه و فقط بخوابم و به هیچی فکر نکنم...

   

   

هـیوا لایک ۱۳

نظرات  (۳)

لیلا

سلام

جنگل که ندارم برات ولی یه باغ هست میتونی روزی نیم ساعت توش خلوت کنی بی دغدغه بی فکر یه الاچیق بردار واسه خودت و خلاص 

خوبه دیگه نه؟ راضی باش :))

سلام

خوش اومدید

دست شما درد نکنه :)

خزان

چه جالب....اکثرا دلشون دریا و سفر لاکچری و اینا میخواد ولی منم از وقتی یادم میاد فانتزی روزای حال نداریم این بوده یه کلبه جنگلی چوبی داشته باشم با یه شومینه ی روشن که وقتی چوباش میسوزه کنارش بشینم و تماشاش کنم.مثلا بیرون هم برف بزنه و تنها باشم و اونقدرررر فکر کنم و فکر کنم و فکر کنم که خوابم ببره.....

گاهی تنهایی خیلی لازمه....ولی زیادیش نه هاااا.اینو امروز فهمیدم . علارقم میل باتنیم به تنهایی دیگه عادت کردم به تنها نبودن.چون وقتی بعد از مدتها خودمو به یه عصرونه تو کافه مهمون کردم بخاطر تنهایی تقریبا هیچی نتونستم بخورم و کلا دو سه تا گاز از ساندویچمو خوردم فقط

من به یه چادر هم راضیم واقعا! یه جا باشه نه کسی باشه نه فکری باشه، نه دغدغه ای ...

اتفاقا میگن که خودت با خودت حال کن که به کسی نیاز نداشته باشی برای تغییر حالت، اما خب سخته واقعا

banooye bahar

ما هم دلمان خواست

 

چه عجب اپدیت شد اینجا:))

لطفا برید یه جنگل دیگه پس :| :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان