بریم برسیم به چیزایی که خواستیم

  

 

 از هفته پیش استعفا دادم و تا آخر ماه سرکار رفتم.

چندتا پیشنهاد شغلی داشتم اما یا از لحاظ حقوقی راضی کننده نبودن یا دوست نداشتم کارشون رو!

کلا هدفم رو تغییر دادم و زیاد دنبال کار نیستم فعلا

یک مقدار ضعیف دارم عمل میکنم، امیدوارم ثابت قدم و قوی رو به جلو برم.

  

دوست دارم مثل خیلی از بلاگرا که یه مدت خبری ازشون نیست و بعد یکدفعه میان و از تغییرات جدید حرف میزنن، باشم...

  

 

+عنوان: نباید وایسیم،زدبازی!!

  

هـیوا لایک ۱۲

نظرات  (۱۱)

بهامین ツ

عمیقا این موضوع را باور دارم وقتی روزا سخت و قشنگ نیست ،روزای خوب در راهه

امیدوارم به  زودی خبرهای خوب را برای ما بنویسید:)

همینطوره

ممنونم

🌷🌷🌷

بهزاد

همه جا حقوق کم میدن چه خوبه آدم کسب و کار خودش راه بندازه

مهمتر از بحث حقوق، بحث آرامش روانی هست که از همه چیز مهمتره به نظرم

🌷🌷🌷

شاگرد بنّا

منم نیاز دارم 

خوش اومدید🌷🌷🌷

فکر کنم کامنتتون برای پست قبلیه :دی

my-dreamy-life

موفق باشی آقای دکتر :)))

با تشکر از شما خانم دکتر :دی

تیا

موفق باشی مهندس🌹

ممنونم🙏🙏

bahar ....

موفق باشین

ممنونم

🌷🌷🌷

ماهور بانو

سلام مهندس

تازه محل کارت رو یاد گرفتی بودیماااا😁

هر چی خیره برات پیش بیاد

سلام

شما یکبار اومدید ترافیک اذیتتون کرد گفتم دیگه اینجا جای موندن نیست :دی
ان شاءالله
ممنونم

.مزگت .

عه چرا؟
چی شد به این فکر رسیدین؟

محیط کار کلا بد شده بود و کارهای طوری شده بوده که صرفا فرسودگی جسمی داشتن و چیزی برای یاد گرفتن نداشتن

تسنیم ‌‌

سلام

تعویض شغل می‌تونه یه فصل جدید باشه. من که همیشه ازش استقبال می‌کنم. ان‌شاءالله برای شمام مسیر پرموفقیتی باشه بعد از این.

سلام

توو مسیر شغلی به نظرم تا یه جایی باید مدام تجربه های جدید به دست بیاری تا بعد از یه مدت یه جایگاه خوب برای خودت بسازی 
ممنونم🌸🌸

آقای سر به‍ راه

تفییر چون با ترک جایگاه قبلی همراه هست پس ضعف یه چیز طبیعیه!

 

ان شاالله که این تغییر خیر باشه...

جمله سنگینی گفتی واقعا


قربانت ♥♥

سای رُخ

همینطوری بین وبلاگ های بروز شده رسیدم به وبلاگت و میخوام به عنوان یه ناشناس برات آرزوی موفقیت کنم تو مسیر جدید زندگی و امیدوارم تغییرات تغییرات مثبت و بزرگی باشن برات.

سلام 

خوش اومدید🌷🌷
ممنون از لطف شما🌷🌷🌷

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان