حال خیلی خوب!

  

پنجشنبه به قدری حالم خوب بود که وقتی رفتم سوپر مارکت خرید کنم، به آقای فروشنده که سالهاست میشناسیمش گفتم خیلی دوستت دارم :))
یکی از دوستای دبیرستان،  اینستاگرام برام پست فرستاد و بهش وویس دادم که دلم برای صدات تنگ شده وویس بهم بده :))

اینقدر سطح انرژیم بالا بود که تا صبح چندین بار بیدار شدم و ساعت 3 دیگه کلا بیدار شدم و یک ساعتی خوابم نبرد :))

   

چرا ؟
استوریش رو ریپلای کردم و بعد از بیشتر از یک سال با هم صحبت کردیم و دوباره شروع کردیم...

 

 

+سنجاق به: پستهای رمز دار !

 

هـیوا لایک ۶

نظرات  (۸)

خزان

چی شده؟کنسله؟مگه ما مسخره ی توییم؟😶

من نمیدونم من دلم عروسی میخواد🤣🤣🤣

ولی مشخصه انقد قهرو اشتی کردین که دیگه سر شدی....😬😬😬

نه اون ما رو مسخره کرده بود :|

نه ربطی به قهر و آشتیه نداشت واقعا.


lili

سلام علیکم😎

 

ای ننه

ای ننه

 

ببین چه خبره. من چرا با خوندن خط آخر نیشم باز شد😬

 

+ حالا تا دو سال باید توضیح بدی توی این یک سال کجا بودی

 

++ خدایی چرا من اینقدر خوشحال شدم؟ هیچ قسمتی از ماجرا  نیستم😂

لی لی !! تو اینجا چیکار میکنی؟😂😂😂😂

سلام😁

آقا کنسله خداروشکر همه چیز😬
میام مینویسم توو پست بعد
+ نه بابااا، از صحنه خاطراتم محوش کردم 
++ 😁😁🤦‍♂️

Me

وای:)) داشتم کامنت میدادم اتفاقا یاده قضیه شیرینی دادن خودمم افتادم

به هر حال من و بریدا زودتر میخواستیم شیرینی بگیریم از شما حق تقدم با شماست

اونم این این قضایا و اینا^_^:)))))

:))))
قضیه کنسله کلا :))
ولی خب شما شیرینی میخاید من در خدمتم :دی


Me

ععععع اقا مبارکهههههه مبارکههههه

من جدیدا فقط پستا همه رو میخونم راجبشون حرفم نمیاد ولی این‌پست دیگه نمیشددددد:)))

رولت کاکاعویی لطفا پیلیز:)))))))

چی چی مبارکه :))))
شما بیا من یه دو کیلو شیرینی بدم بهتون بذاری توو یخچال :))

زری ...

اقا من پست رمزی ها رو ندارم کهههه

رمزاشم ندارمنمنمنسوسنشخشلشماشمششکپ

 

کیلیلیلی اینا  ؟! 

چیزای ارزشمندی نبودن حالا همچین

فحش نوشتی آیا ؟ :))))

شارمین امیریان

سلام.

به سوپری گفتید خیلی دوستش دارید؟😄

سنکوپ نکرد؟! :))))

 

 

خیر باشه ان‌شالله

سلام


برگشتم بهش گفتم فلانی! خداییش خیلی دوستت دارما :)))
نه اونم گفت منم خانواده شما رو واقعا دوست دارم :)))
بعدن که اومدم سمت خونه تازه متوجه شدم چیکارا کردم :)))
البته طرف هم سن و سال پدرمه و باهاش زیاد شوخی میکنم معمولا :دی

ان شاءالله

خزان

ببین بعد میگی فقط دنبال این داستانایی....

بخدا از همون عنوان پستت حدس زدم🤣🤣🤣🤣

تو که کلا دنبال حاشیه ای  :)))

باریکلا! به تو میگن یه خواننده  همیشگی :))

آقای سر به‍ راه

حاجی دقیق نمیدونم اون ریپلی به کی بوده ولی ظاهرا مبارکه:))خوشحالم:))

 

صاحب مغتزه نگفت از جنست به ما هم بده؟:))

مربوط به اون پستهای ادامه دار رمزی بود پارسال مینوشتم 


:))) نه خداروشکر 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از نام ما مپرسید ما را که می شناسد؟

از ما نشان مجویید ما را که می شناسد؟

هر چند در میانیم از خلق برکناریم

ما همنشین یاریم ما را که می شناسد؟
آخرین مطالب
به آنچه از خیر بر من نازل می کنی، نیازمندم
سفرنامه مرداد 02
کانال ؟
خوشایند
تماما منفی
آنچه گذشت!
امیکرون در امیکرون!
کفشهایم کو؟
عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم!
حال خیلی خوب!
آرشیو مطالب
مهر ۱۴۰۲ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۲ )
دی ۱۴۰۰ ( ۳ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۲ )
دی ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۵ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۳ )
> قدرت گرفته از بلاگ بیان